Doxa only (Deel 2)

Heel tof! Mooie kleur ook. Maar het nummer op de foto is anders? Heb je jouw exemplaar nog niet?

1 like

Vet ding hoor!

1 like

Nee ik heb 27 die is nog niet gearriveerd en hij komt inderdaad met beide banden.

Dit is van een andere eigenaar op instagram die me wat foto’s heeft gestuurd om de knoop door te hakken.
Er waren nog 2 te verkrijgen nr 27 en 51. Hij was van €2490,- afgeprijsd naar €1990,- mooi kerstkado voor yours truly :rofl:
Betekent dat er nog 1 beschikbaar is :yum:

8 likes

Gezien, nog in twijfel over nr 51.

2 likes

Doen man. Jij hebt die van mij wel eens gepast toch? Lekker voor de zomer. Draag hem vandaag ook weer.

1 like

Om het grijze weer een beetje tegen te gaan

16 likes

Hij kost hetzelfde als de gewone, maar nu met alle banden en een limited edition van 57.
Als je hem mooi vind gewoon doen.

2 likes

Meteen even gekeken! :sweat_smile:
Hij is zeker tof, maar blijft toch steken onder een 300(T) Searambler op m’n verlanglijstje.

Ja dat snap ik, ik liep er tegenaan. En dacht hey das een mooi kerst kado voor moi!

14 likes

Ja, snap ik heel goed! Maar jij bent al voorzien van die Searambler, dus die itch is bij jou al gescratched… :wink:

2 likes

Gaaf!

1 like

11 likes

Voor de derde keer in 1 jaar tijd mijn bureau verhuizen. Daarnaast nog hobbymatig privé verhuist ook dit jaar.

17 likes

Oké, nieuw werk of nieuw huis?
Blijft mooi zo’n Doxa!

1 like

Ze hebben dit jaar de bureaus verbouwd. We zijn tijdelijk allemaal verhuisd in bureaucontainers. Dat nieuw huis was in juni dit jaar.

2 likes

Ik heb nog 1 plaats over. Die zal binnenkort gevuld worden :blush:

19 likes

Goedemorgen :orange_heart:

14 likes

Staat verrassend goed. De Clive Custler Nato.

16 likes

16 likes

15 likes