Goede avond
Ik kom even vertellen dat ik deze voor een Squaall ga omwisselen ![]()
Ps, iemand hier een 250T GMT ?
Goede avond
Ik kom even vertellen dat ik deze voor een Squaall ga omwisselen ![]()
Ps, iemand hier een 250T GMT ?
Zo’n army wil ik ook nog eens proberen! Tijdens de GTG in handen gehad en ik was blij verrast. Mooie verschijning Erik (@Tech-neut), staat je ook goed! ![]()
Ik kom hier alvast even afscheid nemen want mijn 300T sharkhunter is overgenomen door @Louis. Hij zal zich binnenkort hier wel melden als een blij ei, met deze leuke en eigenwijze Doxa om de pols …
Ga ik hier spijt van krijgen? Vast wel! Maar voor nu heb ik even andere horlogeplannen en de Tudor Pelagos die ik begin november bij Ramón (@Crownguard) kocht is ook niet echt van de pols te krijgen. Next in line gaat vermoedelijk een nieuwe Omega SMP300 worden. Op dit moment alleen nog nét een beetje boven budget, maar ik ben er bijna. ![]()
Gefeliciteerd! Jammer van je Sharkie dat is toch een hele mooie.
Bij mij wist ik dat het merk een goeie match was, vanaf de Sub 300T Caribbean was ik hooked.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar zelfs de Speedy’s moeten het afleggen tegen mijn Doxa’s. (Op dit moment
)
Morgen ga ik mijn nieuwe Sub 300T California sea Limited edition ophalen in Kölle bij Altherr. Dat gaat echt het klapstuk van 2025 worden!
weggedaan?! Associeerde dat horloge altijd met het jou. Wek leuk dat horloge binnen het forum blijft.
Ben benieuwd naar de foto’s van @louis
Daar staat meestal een pannetje huisgemaakte soep op ![]()
Of de wok😎
Maandag naar de notaris voor overdracht……
Heel gaaf ding! Word je zeker blij mee! ![]()
Mooi, gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd ermee!
Hij is mooi ![]()
Gefeliciteerd
Congrats ![]()
Gefeliciteerd
!!
Mooi!