Doxa only (Deel 2)

Mooi gefeliciteerd

1 like

Bijzonder fraai, zeker op rubber :+1:
Gefeliciteerd!

2 likes

Dit is toch wel erg tof, ik begin nu ook wel te twijfelen. :thinking:

2 likes

Leuk man! Gefeliciteerd met :tada::tada: snel om de pols met diejuh :smile:
Ik heb het bijpassende verhaal ook gelezen! Leuk! , verklaart gelijk de kleur ook.

1 like

Volgens mij is er nog 1 :thinking::grin:

2 likes

Dan pas??? :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Van harte allebei met de na’s !! Pracht stukken

1 like

Hallo, @junior en ik moeten ook nog werken enzo……

1 like

Minstens, want ik heb al een toezegging dat ik hem kan kopen. Maar ik twijfel heel erg of ik niet even moet doorsparen voor iets anders leuks dat ik mijn hoofd had.

IMG_5743

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd! :ok_hand:t3:

1 like

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat dat andere dan is :thinking:

1 like

Het volgende leuke in dat straatje is een PloProf, en dat is flink doorsparen. Koop hem maar, scheelt een hoop onrust bij mij :sweat_smile:

2 likes

Dat is elke maand weer anders, maar momenteel hink ik al een tijdje heen en weer tussen de IWC type XX Petronas, groene OP36 en een BB54.
Ik denk dat ik me maar bij dat plan ga houden, anders wordt het nooit wat. :man_shrugging:

Ik heb overigens al wel meermaals boven de koop nu-knop gehangen bij verschillende Doxa’s, dus daar komt er vast ook nog wel een keer eentje van in huis.

8 likes

Morge 1e kerstdag , dan 2e 3e 4e… Aaalle tijd :joy:

1 like

Ik heb even gekeken maar de IWC … kleur :face_with_spiral_eyes: en de OP :thinking: not my Cup of thee Vraag me af waar de prijs op gebaseerd is. Dan zou ik liever een Sinn 556 kopen en dan hou je nog geld over voor de Doxa . De BB54 in black vind ik wel aardig, mede omdat die ook goed op een Bond Nato kan. Maar ik ben dan weer geen Nato fan. Want die dubbele bult onder je horloge en aan beide kanten van je pols :pleading_face:. Dan liever Single Pass Nato en dan zie ik het maar als een functioneel iets tegen het verliezen van het horloge.
Maar eigenlijk ook weer een zinloos verhaal want smaken verschillen. En gelukkig maar!

1 like

Moet je tegen mijn schoonmoeder zeggen… :wink:

1 like

Die neem je toch gezellig mee :smile:

1 like

De laatste maanden heb ik het toch echt moelijk met het wisselen tussen mijn horloges. Eenmaal iets gekozen zal het al snel 14 dagen non stop gedragen worden.
Vandaar de doxa putje winter…

11 likes

Heerlijk horloge en fan geworden van dit merk :orange_heart:

12 likes

Prachtige aanwinst!

1 like