Doxa only (Deel 2)

Die gaat niet meer door? :sweat_smile:

1 like

Kom dan !

13 likes

Deze zijn nieuw voor mij, iets gemist blijkbaar:

7 likes

Ze zijn lekker kleurrijk bezig bij Doxa. Ik wil zo’n GMT nog wel eens proberen, maar dan wel de sharkhunter (zwarte) of die vintage met een normale GMT-wijzer. Jaja, beetje saai. :wink:

3 likes

Volgens mij zijn dit nog oude modellen van de pre- Jennie periode 2000-2017.
Of limited editions voor een juwelier zoals Watches of Switzerland.
Edit,

2 likes

Ja, artikel van Hodinkee hierover dat ik vond was uit april 2025. Bij Exquisite gewoon nog te krijgen trouwens: DOXA 855.10.061.10-SE11 SUB 250T Afterglow Ltd Edition - Exquisite Timepieces en DOXA 855.10.231.10-SE11 SUB 250T Gulfshore Ltd Edition - Exquisite Timepieces

2 likes

19 likes

Middag

12 likes

Ik vind dit best een lekker horloge :yum: :raised_hands:

13 likes

Goedenavond Doxa vrienden! :beers:
Sorry, ik ga al een paar dagen vreemd met deze …

Daar kan ik me alles bij voorstellen. Je neemt 'm hopelijk niet mee naar de GTG, want de hebberigheid is bij mij vaak niet onder controle te krijgen … :see_no_evil: :sunglasses: ik zag ook al ergens een ‘Army’ van iemand (EDIT: van @JohnD) voorbij komen. Liever thuis laten mannen! :joy:

6 likes

Hier moet ik ff ingrijpen ! Dit kan natuurlijk niet ! Alles moet mee !

3 likes

controlling-laugh-laughing

2 likes

Met doos en papieren toch? Heerlijk zo’n ouderwetse ruilbeurs. :joy:

5 likes

Minimaal !

1 like

14 likes

Goedenavond Doxa vrienden! :beers:

Vandaag hier ook weer aan ‘aan de’ Doxa.
Deze 300T sharkhunter wint het dik van mijn Squale, 't is niet anders … :sunglasses:

19 likes

Mooi horloge remmy…een echte haaien killer gmt op 250meter diepte.:100:

1 like

Zo de 300T Professional is naar een nieuw baasje!

10 likes

Dat ging dan toch nog snel! Als je er maar geen spijt van gaat krijgen. :sunglasses:

Ik zit vandaag weer even in het Squalehoekje …
Ook leuk. :wink:

Thanks ouwe!

De 300T is overigens geen GMT. Maar 1000 meter onder de zeespiegel is de tijdzone niet zo heel erg belangrijk denk ik :joy: … ik wil trouwens de GMT versie, want die is er wel (Doxa SUB 250T GMT ‘Sharkhunter Vintage Automatic’), nog wel een keer proberen. Deze:

Zonder die rare leren vetertjes om de pols … :sunglasses:

4 likes