Doxa only (Deel 2)

Goedenavond Doxa vrienden! :beers:

12 likes

Voilà de hele femmelie

27 likes

Dat begint uit grote familie te worden.

1 like

Dat ziet er uit als een toffe familie. Toevallig aanwezig bij de GTG? Ben benieuwd hoe deze zich tot elkaar verhouden naast elkaar

3 likes

Ben bang van niet, maar wie weet het ligt aan de datum.

1 like

14 likes

Nieuwe ltd 300 carbon. Kleurtje hoor:

Gr, Vigorelli

18 likes

Kogel is door de kerk !
De gtg gaat er komen, alle lichten op groen.

19 nov 19:00 / 23:00

Klik op de link om je plaats te bevestigen !

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak

Bedankt voor jullie enthousiasme en vertrouwen en tot dan !

10 likes

13 likes

Poaaah wat vet!

Dat is een heel lekker kleurtje. Die wil wel ruilen met mijnes :sunglasses:
Alleen die naam: seafoam :face_with_peeking_eye:

Middag mannen

12 likes

Heel vet! Ik neig naar een 300. Zou je als ze even duur zouden zijn alsnog de 300T kopen en waarom? Ik vind het bolle glas erg mooi.

1 like

300T Jazeker! Dat is het topmodel van Doxa!
Daar zit alles in wat Doxa te bieden heeft. Samengevoegd tot de ultieme Doxa duikhorloge.

3 likes

Goedenavond Doxa vrienden! :beers:
Denk voor de komende dagen even de laatste foto want er komt een nieuwe Squale aan. Jippie!

:arrow_down:

PS Nog niet aangemeld? Voor de Squale x Doxa x HGP get together, op 19 november aanstaande.
Doen: Klik. Ja echt, … doen! :sunglasses:

12 likes

Oh my……!! Wachten duurt lang… :innocent:

Nu ben ik 1000000% gtg ready

14 likes

Hey! Heb je die incoming? Ben ik wel benieuwd naar. Vind 't wel een leuk model. Maar hoor ook wel 'ns dat het de minst comfortabele Doxa is. Zal wel afhankelijk zijn van de polsvorm. Dus neem vooral mee en dan wil ik 'm zelf wel 'ns ervaren!

2 likes

Niet direct incoming maar de afspraak met verkoper gemaakt voor een bezichtiging. Maar ik vind dit model wel de mooiste in hun collectie ! Ben er ook heel benieuwd naar

3 likes

Spannend! :crossed_fingers:

1 like

Bij de Searambler was de duik extension stuk. De ratel vergrendelde niet. Dus de sluiting opgestuurd naar Doxa in Pforzheim, Deutschland vandaag een nieuwe gekregen met Fedex in een hele grote verpakking. Wat is dit nu?
Nou; er was een mooi kado erbij gedaan door de mevrouw van de klantenservice!
Dat is weer pluspunten voor Doxa :star_struck:

11 likes