Knoop is doorgehakt jongens… nieuwe woning in het vooruitzicht, in een moeilijke markt. Ben bang dat ik afscheid in wat stukken moet nemen om kansen te vergroten.
Man man man wat vet he. Hopelijk kan ik hem behouden! Hopelijk spoedig “bevestiging”.
Knoop is doorgehakt jongens… nieuwe woning in het vooruitzicht, in een moeilijke markt. Ben bang dat ik afscheid in wat stukken moet nemen om kansen te vergroten.
Man man man wat vet he. Hopelijk kan ik hem behouden! Hopelijk spoedig “bevestiging”.
Fijne avond Doxa vrienden! ![]()
@Otis als je deze ‘zwartgele rakker’ kan behouden zou ik dat zeker doen. Hij staat je prima! Van harte alvast met de nieuwe woning. Gaaf. ![]()
ik ben voornemens om een GTG (squale x doxa x hgp) te organiseren, omgeving 020 (buiten de ring) en vandaar dat ik graag even wat animo wil pijlen.
er zal via ticketing aangemeld worden en in ruil voor een kleine fee krijgt u 4x consumptie en hapjes gedurende de avond. er zal tevens een afgesloten ruimte beschikbaar zijn.
Werkweek Doxa gevonden voor naast het weekend 300T geweld
Jaren 70 Synchron navystar
Taper van de band start bij 25mm en gaat naar18mm
I
it
Toffe Doxa by Synchron. ![]()
Staat je ook goed! Veel draagplezier.
Lets go !
![]()
@Spooler, bevalt 'ie een beetje? Ik ben zelf niet zo heel erg van de lichte wijzerplaten maar hij ziet er zo op de foto wel lekker fris en zomers uit. Toffe searambler.
Ow man! En of! Dit is echt mijn favoriet van de 3 sub 300T.
De oranje is echt niet voor mij die zal tzt in het blauw komen. En de Divingstar zal nooit de collectie verlaten want die is gewoon
een enorme badass ![]()
![]()
Goedemorgen Doxa vrienden! ![]()
Fijne zondag …
Is er ook een stalen band voor te krijgen? Of OEM rubber zoals bij de morderne Doxa SUB? Denk nl. dat deze nog mooier zou zijn met een band die goed op de kast aansluit. ![]()
@WVE, … tja ![]()
Hebben jullie al gestemd op de datumprikker voor de GTG ?? Nee ? Zou je dat nog even willen doen ? Helpt ons enorm dit van de grond te krijgen ! Klik op de link hieronder om te stemmen!
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/5?u=tijdspraak