Doxa zit in een bedijfsverzamelgebouw zonder eigen gezicht aan de buitenkant, overigens gelegen achter best wel indrukwekkende gebouwen met een Rolex logo erop. Die zit er dus ook. Doxa had wel een paar parkeerplaatsen vv. een bordje met opgeplakte Doxa stickers.
Ik heb op de eerste verdieping uiteraard even aangebeld. De persoon die me zou kunnen helpen was net aan het lunchen. Tja, dat moet ook gebeuren hè. Zelfs als er een liefhebber uit NL voor de deur staat. Op de vraag of ze iets van een collectie of ‘historisch overzicht’ hadden kreeg ik vooralsnog een schuchter néé te horen, een winkeltje was er ook niet. Maar als gezegd diegene die de deur open deed ging er eigenlijk niet over en leek zelf ook niet echt tijd te hebben.
Ze zijn bepaald niet gewend aan consumenten aan de deur. Dat is in tegenstelling tot mijn ervaringen later die dag bij Omega/Swatch, waarover ik nadat alle foto’s heb uitgezocht in de betreffende only-topics wel even een kort fotoverslag zal plaatsen.Vooral de musea waren meer dan de moeite waard!
Uiteindelijk dus niet bij Doxa binnen geweest. Mijn planning liet niet toe om ‘na de lunch’ nog eens terug te komen. Helaas.
Knoop is doorgehakt jongens… nieuwe woning in het vooruitzicht, in een moeilijke markt. Ben bang dat ik afscheid in wat stukken moet nemen om kansen te vergroten.
ik ben voornemens om een GTG (squale x doxa x hgp) te organiseren, omgeving 020 (buiten de ring) en vandaar dat ik graag even wat animo wil pijlen.
ja ik kom
nee niet voor mij
0stemmers
er zal via ticketing aangemeld worden en in ruil voor een kleine fee krijgt u 4x consumptie en hapjes gedurende de avond. er zal tevens een afgesloten ruimte beschikbaar zijn.
@Spooler, bevalt 'ie een beetje? Ik ben zelf niet zo heel erg van de lichte wijzerplaten maar hij ziet er zo op de foto wel lekker fris en zomers uit. Toffe searambler.
Ow man! En of! Dit is echt mijn favoriet van de 3 sub 300T.
De oranje is echt niet voor mij die zal tzt in het blauw komen. En de Divingstar zal nooit de collectie verlaten want die is gewoon
een enorme badass
Is er ook een stalen band voor te krijgen? Of OEM rubber zoals bij de morderne Doxa SUB? Denk nl. dat deze nog mooier zou zijn met een band die goed op de kast aansluit.
Hebben jullie al gestemd op de datumprikker voor de GTG ?? Nee ? Zou je dat nog even willen doen ? Helpt ons enorm dit van de grond te krijgen ! Klik op de link hieronder om te stemmen!