Doxa only

Ik dus ook. Heel erg jammer eigenlijk… Zou het erg leuk vinden als er wat mensen rondlopen die ook een beetje horloge-gek zijn :slight_smile:

Thanks! En och wat een lieffie! Ziet er oud als al een oud mannetje/vrouwtje.

Blijven eigenwijze dingen hè? :joy:

1 like

10 jaar echte kerel!

12 likes

Gaaf! Vanwaar de medicinale Cannabis? Heeft de beste man pijntjes of staat hij teveel in de waakstand (wat wel vaak het geval is bij teckels)?

2 likes

giphy

Sorry, tikje off topic maar kon het niet laten … :sunglasses:
Overigens opgegroeid met teckels, dus ik weet wel waar het over gaat.

Maar goed, Doxa rulez! :slight_smile:

3 likes

Op zoek naar de juiste band tot ik een BoR heb gevonden.

Edit, wilde de hond ermee op hebben maar die liep net weg :smile:

11 likes

Waakstand in Killer Modus met Motion detector en Alarm.
Plus wat pijntjes door in de KILL MODUS van de bank af te denderen vervolgens zo snel mogelijk het Akoestisch Buurtalarm te activeren in de loopgraaf, AKA, de vensterbank.
Je kent het wel :military_helmet::loud_sound:

3 likes

Komt me inderdaad maar al te bekend voor. Vaak genoeg is er ook nog eens niks aan de hand :joy:

1 like

12 likes

Zeg het maar!

8 likes

Had niet gedacht dat hij het zo lang zou volhouden maar heb hem nog steeds en nog steeds een topper!

10 likes

Prachtig!

Even een quiz vraagje, valt er iemand iets op aan mijn SUB 300T Professional wat je bij geen enkele andere hebt gezien?

6 likes

De jouwe heeft een kalmerend effect op honden😁

3 likes

Goeie morgen trouwens!

9 likes

de urenwijzer is even dik als de minutenwijzer

4 likes

Geen helium escape valve.

5 likes

Rode verf in de bezelring?

2 likes

Yes. „ de urenwijzer is even dik als de minutenwijzer“ Niet helemaal even dik maar zeker dikker dan wat je normaal ziet, vooral de lume.

„ Rode verf in de bezelring?“ Dat zie je wel vaker. Helium escape valve heben de vintage modellen zeer zelden.

Volgende quiz vraag: Is dat dan origineel?

2 likes

En nu mag ik ‘m uitproberen, tnxs @junior! (en indirect ook @Dannyboy).

10 likes

ik zie er weinig tot geen met zo’n urenwijzer, misschien het gevolg van een servicebeurt? Want als dit een modificatie is dat is het wel goed gelukt om een identieke urenwijzer te vinden :slight_smile:

3 likes