Boodschapjes doen en dan helemaal weekend! Nog eventjes succes voor diegene die nog eventjes door moeten!
De postbode is bij jullie aanzienlijk sneller dan hier in het Gooi!
Veel plezier met dit prachtige bandje, wat helaas niet helemaal mijn smaak was. Het staat jou natuurlijk prima.
Klopt, deze is er hoogstwaarschijnlijk tijdens een service beurt in de Aubry Doxa tijd opgekomen.
Ja, ik had wel wat meer reacties verwacht mbt tot de dikte van de 600t. Ik merk wel dat je wat om heb, maar die dikte valt vooral van de zijkant op. Verder een heerlijk ding.
Fijn dat je blij mee bent met de 200, dat verdient het horloge ook. Zeker op de zwarte band. Top!
Goedemorgen Doxa vrienden!
Fijne zaterdag …
Ik vind het eerlijk gezegd goed in verhouding. Een duikhorloge is nu eenmaal wat dikker en bij deze past het prima. Vind ik. Toffe verschijning hoor.
Ik zag de nieuwe 250T GMT, voor mij een overweging omdat ik een GMT functie, zeker op de duiker, een van de meest bruikbare functies vind, zeker als je het ook daadwerkelijk als vakantie/reishorloge gebruikt.
De oranje benadert het meest, in mijn ogen, Jacques Cousteau uitvoering, een Guilty Pleasure
Maar nu zie ik ook de vintage uitvoering die overigens een “normale” GMT wijzer heeft.
En door de kleurstelling niet zo opzichtig is.
Wat zouden jullie kiezen?
De Sharkhunter (onderste) wint bij mij, hands down. Niet omdat ik de oranje niet mooi vind, en inderdaad die is het meeste true to its original, maar vooral omdat ik de oranje in het ‘dagelijks verkeer’ lastiger draagvaar vind. Smaakdingetje. Ik zou er bijvoorbeeld niet snel mee naar kantoor gaan, terwijl ik mijn Sharkhunter (300T) wél de hele week heb gedragen. Vind het oranje meer wat voor op het strand, in het water, de kroeg of met Koningsdag. Kortom, een prima vrijetijdshorloge. Vind ik.
Oh enne, ik vind de ‘normale’ GMT wijzer mooier. Deze Sharkhunter dus.
Vintage met een zwarte en bor band.
Sportief op rubber en degelijk op de bor !
Een zegen en een vloek, al die toffe kleurtjes om uit te kiezen bij Doxa. De zwarte is ook gewoon tof, en misschien vaker draagbaar
Ik zou ook voor de (echte) Sharkhunter gaan. Mede omdat ik al een vintage Professional heb.
Holy moly, wat is die dik … Letterlijk en figuurlijk.
Vind het design super maar gaat hem helaas niet worden op mijn 16,5cm pols.
Zou je misschien een foto van bovenaf kunnen maken? En wat is jouw polsmaat als ik vragen mag?