Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Ze accepteren geen directe fysieke verkoop. Je MOET bestellen bij ze. Dat is ook zo krom als wat. Vorig jaar was in toevallig in de buurt van Biel en ik vroeg of ik direct een Sub mocht kopen. Dat kon niet en ik moest maar bestellen.
Dus ook daar is er geen fysieke winkel helaas.

1 like

Je hebt gelijk, my bad… :man_facepalming:

Mij is verteld dat passen in Biel wél mogelijk is.

Oh? Dat is dan misschien nieuw. Zou een goede zaak zijn!

1 like

Quote uit één van de Doxa mails:

We don’t have any distributors in Germany or in the Netherlands. The only option is, if you would like to try a watch on your wrist before you buy one is to visit us in Biel/Bienne (Switzerland).

Oh dat is hartstikke mooi dan. Ze lijken toch hun dienstverlening wat te verbeteren. Nu nog een normale prijs voor de rubberen band bedenken.

1 like

HF roadtrip?

:minibus:

7 likes


Goeie keus, donkerblauw

12 likes

Door de kastvorm valt dat ielige wel mee hoor, als de band zelf niet tapered

2 likes

Wel een grote bus dan! 1,5 meter afstand svp…

1 like

Nee gewoon een Pas doxa bestellen voor HF. Iedereen die er een wilt passen krijgt hem toegestuurd om even te proberen :joy:

3 likes

Uitstekend idee, Luc. Jij hebt net jouw Rolex verkocht, hè? Doe ons even een plezier…

Mee eens! :joy::joy::joy:

Net weer een nieuwe gekocht :joy:

1 like

Smoesjes, jongen. Waar blijven de foto’s anders? :wink:

1 like

Ff wachten tot hij is huis is haha

Zojuist ook mijn Invicta pro diver geannuleerd van de forumactie. Leuk ding hoor maar te veel gelijkenissen met mijn BB58. Het wordt weer tijd voor iets heeeeeel moois.

6 likes

:raised_hand: Tik 'm aan, maat!

2 likes

Heeft iemand wel een de Doxa 300 Shark in levende lijve gezien?

Niet mijn smaak, maar zag m net op chrono…

Je bedoelt een 300t sharkhunter? Dat is bijna gelijk aan een 1200t, dus ja. Gehad. = mooi!

7 likes