Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Uitstekend idee, Luc. Jij hebt net jouw Rolex verkocht, hè? Doe ons even een plezier…

Mee eens! :joy::joy::joy:

Net weer een nieuwe gekocht :joy:

1 like

Smoesjes, jongen. Waar blijven de foto’s anders? :wink:

1 like

Ff wachten tot hij is huis is haha

Zojuist ook mijn Invicta pro diver geannuleerd van de forumactie. Leuk ding hoor maar te veel gelijkenissen met mijn BB58. Het wordt weer tijd voor iets heeeeeel moois.

6 likes

:raised_hand: Tik 'm aan, maat!

2 likes

Heeft iemand wel een de Doxa 300 Shark in levende lijve gezien?

Niet mijn smaak, maar zag m net op chrono…

Je bedoelt een 300t sharkhunter? Dat is bijna gelijk aan een 1200t, dus ja. Gehad. = mooi!

7 likes

@bordewolf deze bedoelde ik.

2 likes

Ja :smiley: Die is zoveel mooier als de nieuwe 200 :v:

Dus net niks :-1: Ik vind de Mini Turtle ook net niks en daar heeft hij erg veel van weg :smirk:

Deze is speciaal voor de Aziatisch emarjkt gemaakt. Ik vind het helemaal niks.

2 likes

Nee mijn ding ook niet, maar was benieuwd of iemand hem heeft of heeft gezien in levende lijve.

Dan eerder de gewone Turtle. Vond ik ook gaaf maar ja Seiko daar ga ik niet meer over beginnen.
De historie van Doxa heeft me altijd geboeit en als klein jochie zat ik altijd aan de buis gekluisterd wanneer de docus van Jacques Cousteau werden uitgezonden. We hadden ook maar 3 netten toen. :wink:
Ben gewoon gek op duikers.

4 likes

ben even aan t googlen naar 300T reviews, maar weinig te vinden.

zag er 1 op wus:

https://forums.watchuseek.com/f34/2019-300t-mini-review-5102273.html#/topics/5102273?

Edit: link springt naar laatste pagina, effe naar p1…

in het draadje komt wel een issue langs: blijkbaar is de bezelconstructie veranderd waardoor er laterale speling in de bezel zit. soms veel, soms weinig. Toch een kleine zorg of goed om te weten. Ik heb op mijn eerdere 1200T’s dit niet bemerkt en weet niet of ik dit acceptabel zou vinden…

ook weer bevestiging wat de verschillen zijn met de 1200T: geen HEV, vlak saffier, oranje logo op kroon. De band valt door de nieuwe end-links mgl ook anders op de pols. de sluiting heeft een soort ratcheting extension! Die lijkt wel beter dan de oude.

interssant leesvoer mi

2 likes

Dank voor het delen.

Da’s wel zonde!

Is dat een gewone duikersextensie?

1 like

Dat is zo’n uitschuifsysteempje. Zie foto 2 van de review-post.

1 like

Bedankt voor het delen.

Ik heb het gehele draadje even doorgelezen en de laterale speling van de bezel is wel een ding ( by design volgens Doxa ). Bijzonder ook dat de mate van speling per horloge lijkt te verschillen.

Wat mij ook opvalt is dat men op WuS aangeeft een Doxa met “discount” te hebben gekocht. Terwijl Doxa in de communicatie aangeeft nooit met kortingen of acties te werken.

Die oranje is zo mooi… ik ga er nog maar eens een mailtje aan wagen… :sweat_smile:

2 likes

Ik stel de bezel toch nooit lateraal in. Ik moet er gewoon een hebben. Geneuzel over aanzet, extensies moet hem hebben.:yum:

4 likes