Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

:point_up:️Dat dus

1 like

Liefde maakt blind! :heart_eyes:

Ik hoop dat t inderdaad geneuzel is, maar ik ben toch wat huiverig geworden… Zeker omdat de 1200T de bezel issue niet had + iets bol saffier (wat ik erg mooi vond) + de HEV (wat op de Doxa hoort).
Dus een aantal dingen zijn toch minder geworden en dat zou bij mij toch mgl gaan irriteren na de 1200T’s gehad te hebben.

Dus wie heeft er een 1200T in de verkoop? :sunglasses: Voorkeur caribbean :joy:

Dat gezegd hebbende, wil ook nog steeds de gele 300T :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Voor hoeveel gaan deze denk je, tweedehands? Verduld wat geil.

Lekker dan, al dat gepraat over Doxa’s, ik had 'm net een beetje uit m’n systeem, dacht ik dan. Inmiddels toch maar weer verlekkerd op de verlanglijst, hoewel ik ook eigenlijk niet echt van plan ben om dat soort geld (voor 'n 300T plus) uit te geven. Dit is dan toch waarschijnlijk het dichtst dat ik in de buurt ga komen…:

1 like

euh tja…Weet niet wat daar op moet zeggen. Seiko is al niet mijn favoriet en dit…
Weg met dat ding man en gewoon sparen.

2 likes

Er ligt nog een hele mooie vintage 300T bij AWCO…
IMHO toch meer karakter dan zo’n nieuwe.
Al hebben die nieuwe het voordeel dat ze nog wel waterdicht zijn :wink:

Zoals al eerder in dit topic. Alleen nieuw. Ik ben degene die hem vintage maakt.

3 likes

fair enough, dat is ook een standpunt!

De 200 Sub op een blauwe rubberen band. Ik vind hem mooi.

14 likes

Tja, ik heb de mijnen tussen de 950 en 1300 weer verkocht. Maar verschillende leeftijden, staat ed.
Worden hier weinig aangeboden, maar zijn ook niet echte hardlopers.
Overigens zijn de nieuwprijzen wel wat gestegen.

1 like

Of lekker zomers

31

9 likes

Er komen een paar bandjes aan die zeker op de 300T gepast gaan worden! :wink:

1 like

Die is van een forumlid volgens mij? Heeft een hele tijd in het blauwe deel hier gestaan. Kwam niemand voor.

Nog steeds blij mee!

image

5 likes

Voor 1000€ zou ik het tzt wel willen doen. Je moet ervan houden, het is mooi van lelijkheid, echt tool.

Met dank aan de foto van hun website; incoming. :heart_eyes:

22 likes

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen!
Voorlopig nog steeds tevreden met mij 1200.

Iig veel voorpret gewenst!

2 likes

Mooi hoor Christiaan, benieuwd wat je er van vind.

1 like

Ben zelf ook benieuwd eerlijk gezegd maar erg gecharmeerd van deze eigenzinnige duiker en denk dat voor mij de ultieme dan toch een oranje pro is.
Weet de verschillen met een 1200 en wat jammer van het vlakke saffier maar ook wel weer passend bij de WR, we gaan het zien.

Wachten Is niet direct mijn sterkste kant maar vind dit horloge zo leuk dat ik de strijd wel aan wil, dank je wel. :slightly_smiling_face:

4 likes

Geweldig horloge Cees en ik hoop vurig op een blijver. :sweat_smile:

1 like