Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen en foto’s.
Tof dat je m besteld hebt!

2 likes

Ik zal de ervaringen en foto’s delen en misschien weer eens een NA schrijven. Jij nog dank je wel voor aangeven van de verschillen met een 1200T, maakte de keuze weer wat makkelijker. :smiley::+1:

2 likes

Oke, nu wil ik dus ook een sub 300t. Was er net een beetje overheen.

2 likes

Degene die aangaf met korting te hebben gekocht was volgens mij een Brit. In Engeland zijn een paar AD’s en misschien dat die de vrijheid hebben om korting te geven.

2 likes

Voor mij juist moeilijker… haha

1 like

From one flipperaar to another: ik help het je hopen :sweat_smile:

2 likes

Is het al tijd om dibs te roepen?

2 likes

Potver wat prachtig

1 like

Ik begrijp tegenwoordig waarom je hem vorig jaar niet wilde verkopen. :smile:

1 like

Ik heb het betreffende draadje niet gelezen, maar als het al wat ouder is; op het oude WUS Doxa forum (dus niet het huidige) , was er 1 a 2x per jaar een kortingsactie (Black Friday, July4th, etc). Alleen voor WUS-Doxa leden was er dan een kortingskode van 10% tot (afhankelijk van model) 20%.

3 likes

Volgens mij is het een replica van de kast vd vintage Omega Seamaster 300(?). Dus niet echt een keuze…

Heb je gelijk een tamagotchi haai

1 like

:joy:

Klopt, heb die van mij ook gewoon met korting gekocht.
Gebeurt wel vaker dat een juwelier/verkoper van een merk aangeeft dat er geen korting mogelijk is. Tot op heden nog altijd korting gekregen op mijn horloges. Komt natuurlijk omdat ik zo aardig ben. :wink:

3 likes

Jij laat er geen gras over groeien… :smile:

Benieuwd naar!

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik ben heel erg benieuwd hoe hij gaat bevallen! :ok_hand:

Daar sta ik over het algemeen wel bekend om ja. :slight_smile:️ Krijg ook wel zin om een NA te schrijven maar eerst maar eens kijken wat er binnenkomt. :grin:

3 likes

Dank je wel en we zijn inmiddels met een aardig groepje benieuwd geloof ik… :smiley:

Leuk dat zo’n apart horloge zo leeft hè, lekker wat buiten de gebaande paden.:+1:

3 likes

Dat is ook waarom ik een Doxa heb gekocht. Toch iets anders dan anders, maar tegelijkertijd ook HET gaafste duikhorloge dat er is!! :blush:

1 like

Dat laatste kan ik begrijpen en ik wilde dat ik het ook zo zag, dan werd het “horloge leven” meteen een stuk eenvoudiger. :joy:

2 likes