Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Nice :star_struck:.

Wanneer verwacht je 'm binnen te hebben? Ben zeer benieuwd naar je ervaring met dit horloge in 't echt!

1 like

Als ik Doxa kan geloven, is de levertijd ca. 8 (werk?) dagen en dan verzending. Ik reken op ongeveer 2 weken voordat ik al te onrustig wordt. :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, Mijn ā€œhorloge levenā€ is inderdaad een stuk rustiger geworden! Ik kijk nauwelijks meer op het forum, wat toch wel veel geld bespaard :joy:

1 like

Het zal wel al eerder zijn geopperd op HF maar misschien eens een leuke off topic van maken?
Of zelfs een eigen sub categorie ā€œAfkicken voor verslaafdenā€, je kunt zelfs wel commercieel gaan vermoed ik zoā€¦ :slightly_smiling_face:

Of HF de juiste plaats is om zichzelf van haar leden te ontdoen, kun je je dan wel weer afvragen. :thinking::joy:

1 like

Mogelijk wat vertraging wegens corona? Meldde @crisis iets over?

3 likes

Dat zou best kunnen, heb even gecheckt en er staat levering in 10 werkdagen. Beetje verzenden erbij, over 14 dagen ongeduldig worden, dan nog een week moeten wachten en dan misschien binnen.

Zo zal het scenario er wel ongeveer uit komen te zien denk ik. :joy:

1 like

Dat is weer eens andere koek dan een appje/berichtje sturen en in de auto springen meneer tharapper :smiley:

1 like

Jazeker, ik overweeg om Jur te vragen er ThaWachter van te makenā€¦ :sweat_smile:

1 like

:joy: er moet nog heel wat gebeuren wil jij die naam verdienen šŸ¦¶

2 likes

Waar moet dat vandaan komen? Zaterdagavond in Singapore een Orient besteld, woensdagmiddag binnen in NL!

Zal wel met de beademingsapparatuur zijn mee gevlogen :slight_smile:

2 likes

Gezien het aantal reakties zal er straks een goed gevuld Doxa only topic aan komen.

4 likes

Gelukkig dan maar dat ik geen enkele inspiratie heb om een geduldig persoon te worden, leven in de brouwerij hebben we nodigā€¦ :smiley:šŸ¦¶

1 like

Ik dacht in dit draadje te hebben gelezen vanuit Duitsland maar indien in Zwitserland gemaakt, zal dat transport ook wel wat tijd kosten. ā€œRustigā€ wachten is het devies. :sweat_smile:

De verwachting (begin deze week) vanuit Doxa was te kunnen leveren rond half april. Dat komt dus wel overeen met de prognose van @ThaPapper
Ben heel benieuwd!!!

Horloge potje versneld vullen doetā€¦ :sweat_smile:

2 likes

Dan zullen de orders inmiddels wel binnenkomen want ik meen stellig gisteravond 8 dagen te hebben gezien, terwijl er nu 10 dagen staat. Tweede helft April zal het horloge wel op de mat vallen verwacht ik. :+1:

1 like

Zijn er nu ook mensen die de sub200 hebben besteld? Of vooral de 300t?

Moet goedkomenā€¦

Doxa:

"For your information:
Due to the actual situation of the Corona Virus, DOXA watches is closed from Monday 23rd March 2020 until Sunday 5th April 2020. During this period we donā€™t deliver any watches.

If you order today the watch will be delivered mid of April 2020. We will inform you ASAP about the shipment and send you afterwards the trackingnumber."

2 likes

Super toch, een paar weekjes wachten op een horloge is wel het minste probleem in deze tijd. :pray:

Dank je wel voor de info! :+1:

4 likes

Jazeker, een paar weekjes voor zoā€™n topper is prima te doen :+1:

Ikzelf moet helaas nog even iets langer wachtenā€¦:sweat_smile:

1 like

Mailtje met andere einddatum van de sluiting periode ontvangen; moment van uitleveren zou hetzelfde blijven.

** be informed that due to the actual situation with the Corona Virus, DOXA watches is closed until April 13th, 2020.

During this period we will not deliver any watches.
Your watch will be delivered mid of April 2020. We will inform you accordingly about the delivery date and send you the trackingnumber.

Many thanks for your comprehension and stay safe! **

Ik denk wat voortschrijdend inzicht daar en heb zoā€™n gevoel dat tweede helft april nog heel netjes zou kunnen blijken te zijn.

2 likes