Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Nee klopt, staat 'm goed! :+1:

Wat ik vreemd vind is dat de stalen band van de 300t na de lugs ook verbreedt en de rubberen band ook.

Bij de 1500 loopt de verbreedt de stalen band niet, maar de rubberen band welā€¦ Heel raar,ā€¦ Als in RAAR!

1 like

Ha, klopt. Ik zie het nu ook!

1 like

had ik nog niet eens gezienā€¦ inderdaad Raarrrrrā€¦
Die BOR bracelet kwaliteit is trouwens fanā€¦ wait for itā€¦ tastisch!!!

1 like

Ik weet niet of ik nog kan wennen aan een band zonder micro adjustment clasp. :upside_down_face:

1 like

deze zit zo comfortabel dat ga je niet eens missenā€¦

1 like

volgens mij gewoon 20mm

1 like

Zwart of oranje :grin::+1:

Helemaal eens

Ik ook. Heb jij ook aangegeven dat je die prijs belachelijk vond? Ik wel in ieder geval.

Voor de geĆÆnteresseerden nog een foto van de sluiting:

1 like

Nee, nog niet gedaan. Ga ik nog wel doen.

Die band en sluiting zijn wel mooi hoor :star_struck:

Normaliter (bijvoorbeeld bij mā€™n Aquis) onderhandel ik een rubberenband + sluiting erbij.

Maar bij Doxa gaat ook dat 'm niet wordenā€¦ Er is geen ruimte voor onderhandelingen en geen fysieke winkel (tenzij je bereid bent naar Biel/Bienne (Switzerland) te reizen).

Ze accepteren geen directe fysieke verkoop. Je MOET bestellen bij ze. Dat is ook zo krom als wat. Vorig jaar was in toevallig in de buurt van Biel en ik vroeg of ik direct een Sub mocht kopen. Dat kon niet en ik moest maar bestellen.
Dus ook daar is er geen fysieke winkel helaas.

1 like

Je hebt gelijk, my badā€¦ :man_facepalming:

Mij is verteld dat passen in Biel wƩl mogelijk is.

Oh? Dat is dan misschien nieuw. Zou een goede zaak zijn!

1 like

Quote uit Ć©Ć©n van de Doxa mails:

We donā€™t have any distributors in Germany or in the Netherlands. The only option is, if you would like to try a watch on your wrist before you buy one is to visit us in Biel/Bienne (Switzerland).

Oh dat is hartstikke mooi dan. Ze lijken toch hun dienstverlening wat te verbeteren. Nu nog een normale prijs voor de rubberen band bedenken.

1 like

HF roadtrip?

:minibus: ā€¦

7 likes


Goeie keus, donkerblauw

12 likes

Door de kastvorm valt dat ielige wel mee hoor, als de band zelf niet tapered

2 likes

Wel een grote bus dan! 1,5 meter afstand svpā€¦

1 like

Nee gewoon een Pas doxa bestellen voor HF. Iedereen die er een wilt passen krijgt hem toegestuurd om even te proberen :joy:

3 likes