Doxa Sub 200 wie heeft hem? Eindelijk in EU verkrijgbaar..

Dat was het originele ontwerp ergonomie bestond nog niet… Ik ga ook voor de sub 300T

2 likes

Blijft in ieder geval een eigenwijs merk. Dat kan ik wel waarderen.

3 likes

Deze! Ik wil deze! :heart_eyes:

12 likes

Ben ik de enige die verliefd is op saai zilver? :crazy_face:

2 likes

Zeker niet, die heeft denk ik mijn voorkeur :sunglasses:

2 likes

Die kleuren maken het er niet makkelijker op om te kiezen…Nu neig ik toch weer naar donkerblauw…

6 likes

Van 60 procent van de kleuren wordt ik hebberig.

Nee ook top

Ex:

4 likes

Ook top!

Ex:

7 likes

Prijs van een rubberen band + vouwsluiting is best wel pittig trouwens… 440,-

Meestal wil ik een duiker op staal en rubber erbij… Maar ik vind dit best gortig.

Zijn er nog aftermarket banden die mooi staan op de 300t?

1 like

Isofrane! Ook niet gratis maar wel mooi. (Vind ik zelf wat dik…)

1 like

mooie sub :joy:

Lieve hemel…

Ik wil(de) het horloge meteen op rubber bestellen, maar ik hoop(te) wel dat 'ie een gespsluiting heeft / zou hebben. Anders toch staal overwegen…

niks saais aan hoor. Hier mijn Doxa

4 likes

jazeker… Borealis rubber strap, zie hierboven voor foto

1 like

Hoe kom jij trouwens aan al deze info, @Crisis? Over en weer aan het mailen? :postbox:

1 like

waar heb je die doxa rubberen banden zien staan trouwens?

1 like

Ja dat staat prima. Maar als je goed naar de 300t kijkt zie je dat de standaard Doxa band na de lugs verbreedt…

Dus een aftermarket, standaard band (die tussen de lugs past) zal heel smal/ielig ogen.

Ik kan nergens vinden wat de lug width van de 300t is.

1 like

Op de website van Doxa staat een voorbeeld. Maar geen info over losse verkoop van de rubberen banden.

@anon23521125EV… Ik heb met Doxa een mailwisseling gehad met daarin een hoop vragen. 1 van de vragen ging over de verkrijgbaarheid van de rubberen banden en die prijs hiervan.

1 like

geen idee wat de verschillen in dimensies zijn tussen de 300t en mijn 1200t maar hier staat het in ieder geval niet ielig

1 like