Doxa vs Squale

Goede keuze hoor! Voor Squale zou ik idd altijd naar q-watches gaan, ook als dat wat verder weg is. Wat ook een optie voor je kan zijn, is nog heel even wachten wat er op dit forum binnenkort beschikbaar komt in het blauwe gedeelte. Binnenkort wordt de Horloge forum limited Squale 1545 uitgeleverd aan leden die hierop hebben ingeschreven. Ervaring leert dat er dan op vrij korte termijn altijd wel een paar hier in het blauw belanden en deze versie is stiekem mooier dan de grijze 1545 (naar mijn bescheiden mening).

5 likes

Het is de Green Ray geworden. Ik klapte de doosjes open om aan mijn vrouw te showen.
Even het commentaar negerend dat ik al zat horloges heb, reageerde ze binnen een tel met “groen!”.

Dank voor alle feedback en mooie andere opties!

2 likes

Ow. Leuk. Heb je daar toevallig al foto’s van?

Wij wel uiteraard :innocent:

14 likes

Voor mij is de doxa sub 300 met bol glas echt top kwa ontwerp maar daar zit weer een mindere clasp bij en waar ik niet tegen kan zijn de niet metalen wijzers en geen opgelegde uurmarkers. Persoonlijke smaak. Dat laatste geldt ook voor de squale 1521 non chrono maar het is wel een fijn horloge op de pols. Idem de square matic maar die is net een tandje groter met wel opgelegde markers. Doxa nooit op de pols gehad maar binden behoren voor mij tot de top iconische duikers

Bij Van Willigen in Den Haag hebben ze nu 20% korting op de hele collectie. Daar hebben ze ook Squale. Ik heb zelf mij Squale 1521 bij Serious Watches besteld. Ben ik ook zeer tevreden over.

1 like