Ok ok, dank voor meedenken. Ik denk ik deel mijn frustratie even, maar fijn dat iedereen meteen mee denkt! Kaap alleen wel dit topic. Dus even korte reactie
Ja zou kunnen. Vind kast 1521 wel stuk mooier.
Hmm…niet enthousiast over looks. Specs wel geweldig.
Was op zoek naar mechanisch…maar eerlijk is eerlijk…ziet er eigenlijk ok uit!
12.5mm
Zelfs 10.9mm! Now we are talking…
Maar Spinaker als merk…
By the way…waarom is de 1521 zo veel duurder dan de 1545? Zelfde materiaal, zelfde uurwerk, andere maat 42mm vs 40mm), maar dat lijkt mij niet het verschil te maken…
Volgens mij zit er in de 1521 een hogere grade uurwerk, dan in de 1545 en heeft de 1521 dubbelzijdig ontspiegeld glas. Weet niet of er verder nog verschillen zijn. Maar de kast van de 1521 is echt wel een stukkie meer ‘sophisticated’ dan die van de 1545, hoewel met die laatste ook zeker niks mis is.
Ok, door de aanbieding bij Juwelier van Willegen heb ik mijn proces versneld. Voor de prijs van een goede 2e hands, zijn ze nu nieuw te scoren. Dus heb ik nu twee Squale 1521 besteld.
Omdat ik graag wil kiezen, niet om ze beide te houden
De Classic black rubber en de Green ray. Ik ben benieuwd welke gaat blijven! Begin komende week krijg ik ze binnen
Nou, dat maakt het er niet veel makkelijker op! Ze zijn binnen.
Ik heb mooi een paar dagen gehad om te gaan twijfelen. Ik had er nog nooit een in het echt gezien, laat staan gepast. Een tijdje terug had ik een ander ‘luxer’ horloge gepast (Oris Aquis date), maar die vond ik tegenvallen. Nu dacht ik dat dat nu ook wel weer zo zou zijn. Dat is niet zo, niet eens een beetje.
Wat zijn die krengen mooi! En nu moet ik kiezen
Ok, even een paar plussen en minnen voor mij om tot een keus te komen. Dan zou ik het leuk vinden als jullie hard “ja, logisch toch!”, “hier snap ik niets van” of “doe eens normaal” zouden roepen. Dan kan ik dat allemaal zogenaamd negeren en tot een keuze komen.
Green ray:
valt meer op
groen
iets te retro, dat zou kunnen vervelen
bandje doet me niet veel (kan ik wisselen uiteraard, maar kost ook gewoon centen)