Misschien een gekke vraag:
Met een overhemd aan is vaak het horloge onzichtbaar terwijl het toch een mooi sieraad is dat je (zelf) graag wilt zien.
Je hebt vaak twee knoopjes aan je manchet, afhankelijk van hoe strak of wijd je prettig vind.
In ene geval valt de mouw over het horloge en in het andere geval zit ie vaak er voor omdat het dan te krap wordt.
Hoe dragen jullie het? En waarom?
Oh heerlijk dit.
Wat jij klaarblijkelijk wil is even een goede kleermaker opzoeken.
Die zonnebril ook!
Nee hoor.
Er zijn niet veel die dit kunnen hebben. Maar als je het kunt hebben ben je wel echt cool
Hier in Suriname kun je hem dus gewoon buiten je manchet dragen door je manchetknoopjes op standje 2 te zetten. In Nederland is dat volgens mij not done. Ik vind zelf onder de manchet eigenlijk zonde. Het is een sieraad uiteindelijk. Ik zou per gelegenheid kijken wat je doet. Zakelijk gewoon onder de manchet en op een feestje eronder vandaan. Zo doe ik het tenminste.
Uiteraard een 60mm goud kleurige met gekleurd glas versierde ‘klok’ over de mouw, rand van je neon gele Calvin Klein boxershort boven je destroyed designer jeans uit laten komen, fake-croco Mexies en klaar.
Laat je linkermouw gewoon inkorten bij de Gouden Schaar…
Vergeet daarna niet je horloge om te doen btw.
Dan ben je wel een eindbaas als je dat ook daadwerkelijk doet. Dat durven er niet veel door hun Calvinistische opvoeding.
Als geboren en getogen Zuid Limburgse Rooms Katholiek (op papier en niet praktiserend overigens net als 99,99% hier trouwens) is het geen kwestie van Calvinistisch niet durven maar niet WILLEN
Dat is je verteld ja
Nèh das echt niet willen. Net zoals ik een (minder opvallende) Audi RS6 Avant, liefst in saai muis grijs met dakrails, veel interessanter vind dan een in het oog springende Audi R8.
Ik draag hem eigenlijk vóór de mouw. Maar dat komt omdat zelfs mouwlengte 7 bij mij krap aan is
Zo draag je natuurlijk je horloge/hemd niet…
Dat ligt eraan waar je woont, in amsterdam gaat hij onder de mouw.
Als ik sta, vallen mijn mouwen over mijn horloge. Als ik zit en ik mijn mouwen voor het comfort net een beetje ophaal, is het horloge zichtbaar.
Oh… en in de zomer… sla het uiteinde van de mouw om voor een nonchalante look, ongeacht of jij een horloge draagt!
Ik heb mijn linker mouw een keer warmer gewassen dan de rechter. Werkt perfect.