No worries. Horloge gewoon dragen en als je een Fitbit wilt dragen dan doe je dat gewoon rechts of om je enkel. Kan volgens mij allebei prima. Succes
Als je net als ik niet zo n grote smartphone in je broekzak hebt, kun je die ook je stappen laten tellen.
Dat kon mn Samsung S5 mini standaars al. Zat zelfs n hartslagmeter op.
Ik draag geen fitbit, maar sport drie maal per week een uur. Ik heb boze tongen horen beweren dat het dragen van een smartwatch of fitness tracker geen gewichtsverlies oplevert. In plaats daarvan zou ik voorstellen gewoon wat te gaan doen en tegelijkertijd minder te eten of drinken. Laat alcohol staan, drink geen frisdrank, sap, smoothies of drinkyoghurt, eet meer vezels en let op je inname van overbodige snacks.
Nee. Degene die ik ken die een smartwatch draagt wisselt 'm gewoon af met gewone horloges. Double barrel horlogedragen is voor mij een doodzonde die met smakeloze figuren als Maradona in verband kan worden gebracht. Voor degene die ik hiermee op de tenen trap: Sorry. I call 'm like I see 'm.
Je hebt tot 21:00 om weer thuis te komen. Eet om 18:00, wacht tot 19:00, kun je twee uur je zalige gang gaan in de bossen.
Daās een discussie waarover ik in het Sars topic genoeg gezegd heb, het lijkt me niet zinvol om dit er ook mee te vervuilen.
Of gewoon je frikandel weggooien en die kiwi ook maar eens niet nemen. Meer dan twee stuks fruit per dag wordt niet voor des keizerās baard afgeraden door iedere diabetesverpleegkundige die mān vader ooit gesproken heeft.
Tof ding wel, mooie horlogevervanger.
Klittenband bandje van de Apple watch kan maar tot op bepaalde grootte open omdat het een gesloten cirkel is, voor zover ik hem me herinner.
Ik hoop dat je @louis tip daar toch nog een kansje geeft. Ik was bij mān broer te logeren toen ik 'm asgrijs over de weilanden zag staren. Hij riep ook dat een cardioloog nergens voor nodig was, maar zān cardioloog was een andere mening toegedaan.
Zorg goed voor jezelf en laat het door een professional checken. Ik heb er veel te veel zien sneuvelen in mān familie, ik zou graag willen dat het je goed bleef gaan.
Is nog een vitaal beroep ook.
You must choose. Ik blijf lomp roepen dat twee polsen bezet smakeloos is.
Eh, los van een polsband zijn er natuurlijk ook ouderwetse fitnesstrackers die om de borst gespannen worden. Ik vraag me af of dat iets kan zijn en of daar voor danwel nadelen aan kleven.
Naast mijn horloge draag ik enkel goudenzegelringen. Geen hightec smartwatches.
Houdt je er rekening mee dat veel bossen / natuurgebieden niet betreedt mogen worden na zonsondergang⦠?
Je kunt de kokend water truc doen met het bandje. Dan vormt het beter. Die ik met alle G Shocks en Pro Treks die ik had. En heb.
Ik sport met een Garmin (Forerunner), en tijdens het slapen heb ik een Vivosmart om (ivm herstel- en rusthartslag en saturatie). Overdag geen smartwatch verderā¦
Ik had enkele jaren geleden zoān Zip van Fitbit, met clipje voor broek, rok of BH.
Pure ellende. Waardeloze display en UX, brakke software en ditto batterij levensduur. 4 tot 6 maanden volgens de docs, 2 tot 4 weken in 't echt.
Aan mijn rechterpols draag ik niks of een itempje bling. Daar past geen überlelijke plastic tech gadget naast.
Wanneer er ooit een esthetisch verantwoorde opvolger van de ZIP komt met een redelijke ergonomie, dan zit ik op de eerste rij.
Nee ik draag geen smart watches / fitbits en dergelijke. Niet omdat het me niet handig lijkt maar omdat het wéér een ding is dat je op moet laden⦠Een van de voornaamste redenen dat ik weer horloges ben gaan dragen is om van al die tracking en oplaadverplichtingen af te zijn.
Ik zou nog liever sterven dan betrapt worden met een fitbit om de pols.
Lees je eerst even in aub bloedzuurstofgehalte kan tegenwoordig met meerdere smartwatches worden gemeten. O.a de Apple Watch 2020
Een fitbit dragen?
Kan je niet beter een sinaasappel dragen naast je horloge
Zat uiteindelijk niet in hartklachten maar - ik heb n scheve neus- overnieuw leren ademen met een mondkapje. Heb nu eindelijk 1 die goed zit & nergens last meer van.
Was ik gisteren al op gewezen.
oh excuus
Geen fitbit. Ziet er niet uit! Gewoon ouderwets 3x per week 10km hardlopen en de tijd bijhouden op mijn Casio nu we in de corona tijd geen andere sporten kunnen beoefenen.
Ik heb ook een hekel aan sport apps en dergelijke.
Man⦠Ik word echt een oude lul.
Ik moet nu wel snel TL2 worden, begin nu wel heel nieuwsgierig te raken naar dat topic