Dragen jullie fitbits of zulke dingen naast een horloge?

25000 stappen per dag? Dat is wel n uur of 3a4 lopen denk ik?
Zou de hoge werkdruk verminderen niet meer positiefs doen voor je algemeen welzijn?

OT: ik kreeg ook zon fitbit cadeau. Maar hij reageerde helemaal niet om mijn bewegingen, en batterij of opwindkroon kon ik ook niet ontdekken. Heb m maar weggegooid.

Wist ik veel dat je m met n usb draadje moest opladen.

2 likes

Graag gedaan. Wat Louis een Lompe Leo noemen al niet kan doen
 :wink:

1 like

Dit is de beste ‘fitbit’ en die hoeft niet eens om de pols :wink:

5 likes

Zou je zeggen maar mensen die gaan afvallen zien zelf niet echt hoe ze zijn afgevallen. Andere zien dat vaak eerder, mede omdat je jezelf elke dag ziet.

Meer. Kerst in een foodwinkel, jeej.

1 like

Dat is dan geen kerstmis meer maar eerder treurnis. Respect, ik zou rond die dagen niet in een winkel willen werken. Ben mijn boodschappen dagen van te voren gaan doen en toen waren mensen al vervelend bezig.

Geen twee om de pols, draag een withings go in the pocket (niet meer verkrijgbaar jammer genoeg, maar werkt uitstekend voor mijn vele wandelingen)


Heb deze onderaan ook nog ergens in de kast liggen doch gebruik hem niet (meer)

1 like

Ik mag het niet zeggen, want open bla bla. Het was niet te doen. En dat zeg je als ondernemer niet snel. :grimacing:

1 like

Dat doe ik nu ook maar dan met mijn smartphone maar een fitbit leek me wel fijn voor hartslag en zulks.

1 like

Ja is ook gewoon allemaal balen in deze tijd.
Maar ja laten we hopen dat er gauw wat vaccins bijkomen.
2022 wordt een beter jaar.
Deze twee, tja even aanpoten.
We zijn bijna aan het eind even nog half jaartje ploeteren.

Nee.

Jup, een fitbit Charge 3. Maar liever niet eigenlijk :joy:

1 like

Ik zie best veel dames in mijn omgeving ermee lopen en dan denk ik:
“Ik ga zo’n Fitbit niet dragen, daar word je dik van”

9 likes

Ik heb een Samsung fit 2 om mijn rechterpols links zit mijn horloge.
De Samsung heeft wel een lekker zacht en flexibel bandje de sluiting vind ik wat minder maar daar je wel snel aan.

Volgens mij had Fitbit in het verleden ook nog een model die echt smal was
 De Alta HR geloof ik. Als je daarin een volledig zwarte neemt en je laat het display uit is dat best onopvallend op je andere pols.

Zelf heb ik ook een Apple Watch maar die gelijk dragen met een “normaal” horloge doe ik eigenlijk niet
 Voor mij voelt dat niet goed.
Ik gebruik mijn AW alleen als ik echt aan het sporten ben of bijvoorbeeld een lange wandeling maak.

Ik heb lang dergelijke data bijgehouden maar moet eerlijk zijn dat ik vervolgens niks met die data doe. Vanuit mijzelf heb ik voldoende motivatie om met regelmaat te sporten, hierdoor heb ik niet echt de behoefte om de normale dagelijkse bewegingen bij te houden. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. In de Corona maanden ben ik eerder gewicht kwijtgeraakt aangezien ik meer tijd had om te sporten met het wegvallen van de reistijd.

Succes met de keuze en probeer regelmaat in je beweging te krijgen
 En zorg dat je iets doet waar je plezier uit haalt!

Nop, 2 horloges om de pols vind ik niks. Ik wissel dus af voor verschillende momenten/gelegenheden.
Maar als ik al zo n ding erbij zou moeten nemen, dan zou ik liever iets nemen waar geen scherm op zit, zodat t op n armband zou lijken. Heb ook niks met armbanden, maar beter dan 2 horloges om.

Zo had ik ooit de mi band 1. 3 subtiele ledjes geven aan hoeveel accu ie nog heeft. De rest lees je af vanaf je mobieltje.

Ik heb ook al wel eens naar een Oura Ring zitten kijken
 Dat is dus een ring die dergelijke data observeert.

2 likes

Dat ding is tof, maar daar kan je weer niet mee trainen :sweat_smile:

Het kan aan mij liggen maar ik snap hier geen hout meer van
 Wat is nu precies het probleem?

Oeps ik heb het verkeerd geschreven. Ik draag mijn horloge dus rechts omdat ik links ben en links dragen vind ik niets, dan zit die in de weg en rechts erbij wordt me te druk bezet.

Sorry het bier nam de overhand. :frowning: