Ik doe en vind exact hetzelfde. Eens in het blauwe deel, dan niet meer om de pols.
Nog zoān gek idee niet
Ik vind het eigenlijk niet horen.
Zodra bij mij de fotoās voor de advertentie zijn geschoten gaat het hele zaakje het doosje in en wordt niet meer gedragen.
Het zo "erg"dat ik het horloge compleet vergeet. Ohww ja, prachtige Oriƫntstar nog te koop
Hoi Dreski,
Wat is volgens jou de reden dat er minder wordt verkocht? (Pure interesse)
Ik heb er geen verklaring voor. Misschien hebben we allemaal te veel? Ik heb heel veel geflipperd en voor goede prijzen. Dit ging altijd heel makkelijk maar het is echt voorbij.
De bedragen liggen altijd ver onder de vraagprijs dat is wat ik vreemd vind, en aan moet wennen. Ik snap niet dat iemand zo even 200 a 300 zakt met de prijs. Van een horloge van rond de 1000 euro.
Ik heb horloges die bijna twee jaar in mijn bezit zijn. Als ik de verkoopfoto van toen geef daag ik je uit de verschillen te zoekenā¦
Oftewel, zolang er geen schade bijkomt kan je het horloge blijven dragen. Die dag meer of minder doet niet veel. Het is wel zo dat het horloge met een reden te koop staat en daarom zeer weinig of niet meer draag.
Het is toch jouw horloge? Je bent aan niemand enig uitleg verschuldigd als je hem wilt dragen. Te koop is nog altijd niet verkocht. Mocht het horloge beschadigen of in welke vorm dan ook achteruitgaan als je hem draagt dan is het aan de koper om daar mee akkoord te gaan. Het is natuurlijk wel zo netjes om een potentiƫle koper op de hoogte te brengen van de exacte staat van het horloge op moment als hij je daar persoonlijk over benaderd.
Ik draag ze niet, omdat ik ze wil aanbieden in de staat zoals omschreven in de advertentie. Ook al schiet de verkoop niet op. Soort van truth in advertising lijkt me. Anders geeft het me geen goed gevoelā¦
Jezus wat een topic
Want?
Nou zolang het horloge niet is verkocht is het nog gewoon mijn eigendom. Toch draag ik ze niet omdat ik dan toch geen echte klik heb meestal. En verder als het horloge voldoet aan de omschrijving maakt het mij niet uit of die warm van de pols of koud uit de doos komt
Je ziet zelf aan de reacties dat de mening sterk is verdeeld. Waar jij vindt dat het normaal is, vind een ander het niet kunnen.
Ik draag ze dan ook niet meer @BadgeandBezel ik deel mijn mening met jou.
En je weet nooit wat er op dat ene moment kan gebeuren, een krasje in de band of kast of zelfs het glas en dan krijg je op het zelfde moment het geld overgeschreven op je rekening?
Nee, ik zou het eigenlijk ook niet appreciƫren als ik een horloge koop dat die dan nog gedragen zou worden die laatste dagen.
Draag ik niet meer. Uit respekt voor de (potentiƫle) koper.
Leg ik wel nog eens om de pols, om meteen weer op te bergen.
Wat gaan we nou krijgen, het is gewoon een ding.
Als de koop gesloten is, of in concept draag ik het niet meer. Tot die tijd wel gewoon.
En iedereen die geĆÆnteresseerd is in mijn Tudor die momenteel te koop staat zou ik zeggen opschieten! Voordat hij helemaal afgeragd isā:joy:
Edit: ik zie dat mijn bericht aan jou is gericht. Dat was niet de bedoeling. Was een algemeen bericht.
Naja, in alle eerlijkheid; hij zal er niet beter van worden. Hoe zeker ben je ervan dat er geen enkele kras bij is gekomen, of is dat maar iets wat de koper voor lief moet hebben, of zijn de krassen zo minuscuul dat de koper niet moet zeuren?
Het is uiteraard geen aanval, maar ik snap het gewoon niet.
Geen haar op mijn hoofd die een kras zou verzwijgen. Kwestie van vertrouwen.