Drama op Uhrforum....sissertje

Om deze gaat het

https://uhrforum.de/rolex-submariner-16610lv-aus-2006-fullset-z-serie-sehr-guter-zustand-t356371

2 likes

Ook deze is gesperrt zie ik :sunglasses:

1 like

Pffff, dan zijn de billetjes behoorlijk geknepen geweest!

En maar door het raam naar buiten turen, oh wat zal je slecht geslapen hebben!

2 likes

Ehhhh…eerlijk? :joy::joy: JA

6 likes

Zo, heb jij geluk met de gründlichkeit van die Duitse bank. Denk dat je hier mooi naar je centen had kunnen fluiten.

3 likes

Altijd, maar dan ook altijd: buy the seller, not the watch. Zeker als de prijs zo goed is dat je niet na hoeft te denken.

2 likes

Haha, Joentje, wat ben je toch een heerlijke langshetravijnloper. Dat horloge met 290 km/u op de motor in je korte broek zonder helm ophalen was nog minder risicovol geweest. :joy:

Anyway. Mooi dat het goed is afgelopen.

18 likes

Het leven van een serie-flipperaar is niet zonder gevaar! (die is mooi voor Sinterklaas)

mooi dat het goed is afgelopen!

4 likes

Hehehehehe

1 like

En ter plekke een end hout in je nek bij deze maffioos en je centjes ingenomen :thinking:

3 likes

En de volgende ochtend in een greppel wakker worden met een nier minder…

3 likes

Ja en waarschijnlijk liep ik dan de rest van het weekend ook moeilijk :joy:

4 likes

Druppel of een gloeiende plaat voor @jeroenderee :joy:

Maar mooi dat het met een sisser is afgelopen inderdaad!

1 like

Ook als je miljonair bent is 8k pleite niet grappig.

3 likes

Wow, gelukkig dat er bij de Duitse bank goed opgelet wordt! Ik heb voor een heel wat bescheidener bedrag via IBAN mijn Blumo gekocht, maar mijnheer had heel veel goede recensies op het Uhrforum staan en ik kreeg een uitstekende Track en Trace van DHL die precies liet zien, waar de Blumo vervoerd werd. Dus het is niet zozeer een kwestie van het geld overmaken, maar meer zeer overtuigd zijn, dat het goed zit als je niet via Paypal betaalt.

2 likes

Precies. Jij kent me.

1 like

TS heeft waarschijnlijk iets gedaan waarvan hij ergens wel wist dat het onverstandig was maar ws. was de prijs zo goed dat hij het niet kon laten. Feitelijk wordt je dan ook bijna een beetje slachtoffer van eigen hebzucht (zoals bijvoorbeeld veel mensen destijds bij het Dexia lease schandaal). Misschien is het pas echt een wijze les als je dat onder ogen kunt zien. Als dat niet lukt is het geen schandaal, en wens ik je net zo veel geluk bij een volgende keer.

3 likes

Je schat @jeroenderee weer veul te laag in kerel, avondje stappen voor hem hahaha

2 likes

Zie topic…

1 like

Nee hoor. Hij was multi, maar door de gedaalde cryptomarkt zit hij weer onder de grens. Komt wel weer als de boel aantrekt.

2 likes