En pijn in je reet…
Ah, een ervaringsdeskundige.
Ik pak de chips en cola erbij, volgens mij zit heel HF lekker de vrijdagmiddag weg te tikken
Wat bedoel je daar mee? Dat je in je topic hetzelfde aangeeft als ik in mijn reactie? Niet dat het nu zo heel belangrijk is en misschien bedoel je het zo, maar ik lees het niet
Je bent in ieder geval een wijs man als je het zo kunt zien
Pffff, wat eenn verhaal! Gelukkig met een sisser afgelopen, je had voor een mooi bedrag het schip in kunnen gaan. Leergeld zonder dat er geld weg is.
Maar ja, nu ikke nog. Mijn Sinn komt ook van het Uhrforum, er is wel iets onderweg want ik heb een DHL nummer maar ik geloof het pas als ik het horloge in mijn handen heb.
weet je zeker dat je schouder toch niet gebroken is? Dat moet wel een hele grote engel geweest zijn!
Ah ja dat was ook een wat dubieuze verkoper, van die Sinn. Om die reden zelf laten lopen. Al was de prijs daarvan niet zo belachelijk laag als bij die Hulk. Hopelijk komt het goed.
Nice try, meneer de Stoker.
Deze heeft niet op het forum gestaan maar was via persoonlijk contact.
Hahaha, jammer
#vrijdagmiddag
Ja klopt…had al aangegeven dat ik me diep schaam en dat ik een wijze les heb geleerd
Gratis sensatie. Mooi meegenomen ouwe
Zo dan… Een foutje is menselijk en gelukkig voor jouw goed afgelopen. Die fout maar je in elk geval geen tweede keer.
Straf verhaal, gelukkig met een goed einde.
En dan de moeite die we hier met elkaar hebben om aan te melden op een account bij Uhrforum…
Holy shit…
Lucky ass.
Ja en dan heb ik er nog 2 ook. De eerste poging was ook in ene goedgekeurd op het forum
Spannend verhaal, gefeliciteerd met de goede afloop en benieuwd naar je volgende avontuur😀
Hahahaha, ik ook