Drama op Uhrforum....sissertje

Ja maar toen was het al te laat

Ja Jeroen, nog een keer nog een keer.

Blij voor je dat het op wonderbaarlijke wijze goed is gekomen.

2 likes

Lol. Dat had ik ook wel gelezen. Maar wat ik dan interessant vind als ik je bericht lees is of je je diep schaamt omdat je vindt dat je als ervaren horlogekenner de verkoper door had moeten hebben of dat je misschien wel tot de conclusie komt dat je verblind werd door hebberigheid. In het eerste geval denk ik bijvoorbeeld dat het zo maar weer kan gebeuren :wink:

Zitten veel aannames in en is niet als (ver)oordeel bedoeld. Dat soort dingen vraag ik me nu eenmaal gewoon af :joy:

3 likes

Beetje van beide :sunglasses:

1 like

@jeroenderee kennende is dit een wijze les voor hem… tot het volgende Rolex koopje :wink:

1 like

Eerlijk van je en leuk dat je je zo open opstelt. Ik heb geen vragen meer :+1:

4 likes

:scream:. Dank voor het delen!!

1 like

Hier zit hem denk ik echt de wijze les in voor Jeroen aan ons allemaal. Als zo iets gebeurt leer je er alleen maar van als je open reflecteert op eigen handelen en je daarbij kwetsbaar durft op te stellen.

3 likes

Je kunt beter tien keer meer betalen, dan 9 keer minder, en de tiende keer de boot ingaan,

Blij voor je dat alles goed is gekomen.

1 like

Gelukkig voor je is het goed afgelopen, maar ik vind het wel bizar dat een bank jou belt omdat ze een verdachte transactie zien. Oplettendheid is goed, maar dat zij (een buitenlandse bank) dus blijkbaar aan jou gegevens kan komen vind ik wel enigsinds zorgwekkend. In dit geval gunstig, maar hoe zit dat met de privacy?

3 likes

Ik verwacht eigenlijk dat deze actie voortkomt uit de Duitse wet die dit soort kopersbescherming mogelijk maakt. Maar is een gok.

1 like

Die jongens letten op hoor. Ik heb het wel eens op reis gehad. Werd ik gebeld door de creditcard maatschappij. Of het klopte dat ik op vier verschillende plekken op Koh Samui veel geld had gepind de afgelopen 24 uur.

Ehm. Ja! Groetjes! Wel attent.

5 likes

Kan me dat niet voorstellen. Privacy wetten kommen uit Brussel volgens mij.

1 like

Eigen belang! Bij fraude moeten ze dokken.

2 likes

Opschepper

1 like

Naar Thaise begrippen dan hè. Voor wat ik daar op een avond in die nachtclubs stuk sloeg kun je nog geen Seiko SKX007 kopen… :joy:

#ladyboyloveyoulongtime

9 likes

Voor €150 ben je in Thailand ook wel helemaal het mannetje

Edit; en je “vrouwtje” is daar ook helemaal het mannetje

12 likes

Dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad, maar dan is het je eigen bank, wat ik begrijp is dat hij gebeld werd door de ontvangende (vreemde) bank.

2 likes

Het is logischer, en dat gebeurt ook vaak, weet ik uit ervaring, dat beide banken onderling contact hebben.

1 like

Geluksvogel!

Koop nou maar gewoon 1 bitcoin, kan je volgend jaar 2 rolexen halen in Duitsland :kissing_heart:

1 like