Drama op Uhrforum....sissertje

Zou kunnen dat je gelijk hebt. Maar de bank doet toch geen onderzoek naar Jeroen? Waar is dan de doelbinding? Bovendien kan het met minder privacyschending door het via de bank van Jeroen te doen.

Een verzekeringsmaatschappij mag ook niet maar lukraak gezondheidsgegevens gebruiken van verzekerden (dat lijk je te zeggen).

Je bent van harte welkom om mij mijn vet te geven. Uitdelen is ontvangen. Dat kan ik hebben. Of je inhoudelijk helemaal correct bent twijfel ik over…

1 like

Waarschijnlijk waren er al andere grote bedragen op de rekening van die Duitser gestort waar terugbetaling voor aangevraagd is ivm fraude.
Dus worden alle grote stortingen dan uit voorzorg geblokt.

4 likes

Ok, maar ook delen met derden ?

Mazzel dat het om een relatief groot bedrag ging. Bij bijv. € 2k had de bank waarschijnlijk niets gedaan. Mooi dat je het geld terughebt!

2 likes

Ik heb uitdrukkelijk toestemming moeten geven om gezondheidsdata te delen.

1 like

Lijkt mij niet meer dan terecht.

2 likes

Dat zou inderdaad heel goed mogelijk kunnen zijn.

Dat zou ook zo maar kunnen inderdaad. Hoe dan ook, een beste engel op z’n schouders…

1 like

Eindconclusie: ome Jeroen is voor het geluk geboren :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Ach. Om mezelf een klein beetje te trakteren na alle ellende vandaag deze 2 maar aangeschaft :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

(zou ik dan toch voor de titel gaan dit jaar)

23 likes

@Jurk jij houdt de stand bij toch? Weer 2 streepjes voor Jeroen.

download-8

8 likes

Wahahahahaha :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

2 likes

Potdomme Jeroen…die Pelagos heb je nog geen maand geleden ook al gehad…

:flushed::joy:

In het zwart.

2 likes

Oh ja…klein detail. :sunglasses:

3 likes

Bedankt voor het delen, moedig om zo met de billen boot te gaan. Erg oplettend ook van de bank😮

2 likes

Check. Ge-update. Maar Jeroen had zichzelf 5 punten toebedeeld door het vermakelijke gehalte. Dus wel opletten hé.

1 like

@Schoen zegt ook: “weer 2 streepjes” :joy:

1 like

Helaas kan de commissie het niet goed rekenen. De flipper punten krijg je pas nadat je de horloges hebt weg gedaan. Het ‘flipperen’ zelf. Je hebt 5 punten verdient met de Hulk door die te flipperen voordat je dit in je bezit had maar wel betaald… een knap staaltje.

De andere 2 punten kan ik helaas pas morgen toekennen nadat je deze twee weer hebt weggedaan.

6 likes

Hahahahaha, heerlijk dit, ik moet eigenlijk om mezelf lachen hier :+1::+1::+1:

5 likes