Drama op Uhrforum....sissertje

Wij lachen met je mee. Mocht je nog de illusie hebben dat het een spannende titelstrijd gaat worden: eh nee

2 likes

Galle is a city on the southwest coast of Sri Lanka. It’s known for Galle Fort, the fortified old city founded by Portuguese colonists in the 16th century. Stone sea walls, expanded by the Dutch, encircle car-free streets with architecture reflecting Portuguese, Dutch and British rule. Notable buildings include the 18th-century Dutch Reformed Church. Galle Lighthouse stands on the fort’s southeast tip.

Zo leer ik nog eens wat.

PS: waar staat Galle voor?

1 like

Hier hadden we het nog over; met dit soort bedragen kun je echt te goed van vertrouwen zijn. Gelukkig is het opgelost, dus het kutste is… geen Hulk :neutral_face:

1 like

Blijft op mijn lijst staan :four_leaf_clover:

Galle is een Duitse verzendservice voor waardevolle pakketten. Ze verzenden ook naar het buitenland met partners. Het klopt dat er geen track & trace is, maar meestal word je wel van tevoren gebeld om de aflevering te plannen.

https://www.gallewerttransporte.de

1 like

Zo he ik schrok echt van dit verhaal, geloof me Jeroen ik heb hier ook van geleerd, gelukkig goed afgelopen. Hulde aan de oplettende Bank.

Volgende keer neem ik m,n Driver mee, tik ik effe die twee ballen tussen z,n lange latten vandaan…:joy: en ik mis echt niet hoor met handicap 18.3

2 likes

Ja en ik was kennelijk niet de enige, 2 accounts van hem zijn geblokkeerd op UF…

Thx for sharing.
Gelukkig alsnog happy ending :stuck_out_tongue_winking_eye::face_with_hand_over_mouth: nu je de Milgauss hebt aangeschaft, toch?

2 likes

Pfff nou zeg dat wel. Milgauss was al eerder besloten dus toch nog iets deze week :joy::joy:

2 likes

Door het oog van de naald maar een happy end!! :grimacing: :see_no_evil:

4 likes

En moge met deze muzikale bijdrage dit “Telegraaf-topic” beëindigen.

Goed dat DB er is :+1:
En, gelukkig worden we door de overheid ook een beetje in de gaten gehouden :wink:

2 likes

Goedennacht, @Drex.:joy::blush:

1 like

De naam van de opdrachtgever maakt standaard deel uit van elke betalingsopdracht, dus dat is hier niet het geval geweest.

In alle 28jaar bij een bank heb ik nog nooit meegemaakt dat contact is opgenomen met de klant van de andere bank. Ondenkbaar. Wel gebeurde regelmatig dat wij contact opnamen met de andere bank, die wel met de klant contact opnam.

2 likes

Het gaat hier niet over een andere bank maar wel over het uitwisselingscentrum in Duitsland. De discussie gaat niet over of zij contact hadden moeten opnemen met de opdrachtgevende bank, maar wel of er een schending van de gdpr regels is.

En dat is dus niet het geval. Integendeel zelfs, want door data met méér mensen te delen (in dit geval bij de opdrachtgevende bank) maak je de kans dat het niet langer als rechtmatig gebruik beschouwd wordt alleen maar groter.

2 likes

image

6 likes

Erg mooi Jeroen.
Ik wacht op een Hulk… :wink:
Maar voor nu is deze een mooie zomerklok om maar te zeggen.

:sunglasses:

1 like

Ik ken het gevoel :sunglasses::sunglasses:

1 like

Zeer waarschijnlijk was er niets er niets om af te halen, rij je dus voor doedel naar een nepafspraak met je driver…

2 likes

:smile: