Dremel tip satineren

Voor krasjes perfect wegwerken/satineren raad ik deze aan. Superstrak resultaat.

1 like

En gebruik je deze dan los of op de dremel?

Op de dremel met laag toerental.

1 like

Als je dit moet vragen zou ik je aanraden er niet aan te beginnen :wink:

1 like

Hahahaha lekker makkelijke reactie!

@RVV geeft exact aan waarom ik het vraag namelijk ivm het toerental. Normaal scotch brite doe je rustig en ga je ook niet heen en weer mee omdat het een lelijk en scheef resultaat geeft.

Valt wel mee ik ben werkelijk geen handige Harrie maar als ik dat zou moeten vragen dan weet ik dat niet aan beginnen het beste idee is.

Dan lees je voor de 2e keer weer niet goed. Ik weet dondersgoed hoe ik satineer met scotch brite, je kan dit prima ook handmatig gebruiken zonder de dremel. Als je zonder dremel gebruikt geeft dat denk ik een preciezer resultaat dus vandaar dat ik er naar vroeg, nergens vermelde @RVV dat hij hem daadwerkelijk ook gebruikte op de dremel.

Je kunt natuurlijk altijd oefenen op een stukje metaal. Maar idd dremel lage toerental. Vaste hand gebruiken en mooi resultaat.

1 like

Naar dat resultaat ben ik nou juist benieuwd. Dit topic schreeuwt om ‘voor en na’-foto’s…

1 like

Ik zou het niet doen.

Dan doe jij het lekker niet.

Heb wel de indruk dat als ik dit soort tooltje handmatig gebruik er een mindere afwerking is .
Met de dremel is het werken meer onder controle (de draaiende beweging geeft een meerwaarde
tov het beoogde en behaalde resultaat) Ofwel heb ik gewoon lompe poten ,kan ook . :nerd_face:

1 like