Wij snappen elkaar.
Die mij maar een Italiaanse dame. Laat die tas maar zitten.
Wij snappen elkaar.
Die mij maar een Italiaanse dame. Laat die tas maar zitten.
Plaatje!
Met een Rolex rondlopen en een tas van Samsonite op je rug kan echt niet
Dat kan prima. Iedereen legt z’n prioriteiten ergens anders. Een Rolex om de pols en een Silvercrest audio setje bij de tv kan ook niet? Een Rolex en een paar flipflops van de AH kan niet? Een Rolex en een oude Nissan Note voor de deur kan niet? Een Rolex en een Senseo apparaat met pads van de Lidl kan ook niet? Sokken van de Zeeman mag ook niet?
Ik draag alleen rugzak tijdens wandelingen
Voor de rest vind ik rugzakken voor scholieren.
Verder heb ik er geen problemen mee om -in het weekend- in lompen te lopen waar de gemiddelde zwerver zich nog voor zou schamen.
Kan sowieso niet. Ook niet met een Invicta om je pols.
Er zijn er ook die melk en suiker in hun versgemalen espresso uit hun Bialetti doen, dat is nog erger. Dan doe je alsof het je interesseert, maar ondertussen lust je stiekem geen koffie.
Drempelvrees. Ja, wanneer heb je daar last van.
Een sluis kan als drempel werken. En dat is eigenlijk ook de bedoeling.
Maar als ik langs schaap loop en wil even wat passen, dan stap ik naar binnen. Ik twijfelde toen over een Speedy, dus is korte broek en slippers naar binnen. Maar als je netjes gedraagt, wordt je ook zo behandeld.
Kleding maakt weinig uit.
Als ik bewust er heen ga om die nieuwe Sub te kopen en wil dat deze gegund wordt, doe ik m’n DJ even om en kleed ik me zoals normaal, in een overhemd.
Even de nuance.
Het is een drempel voor boefjes en mensen die eigenlijk de Lucardi zoeken.
Tuurlijk niet; een Case Logic rugtas is goed genoeg!
Nee…
Nee dat kan en mag echt niet.
Jij loopt toch niet met zo’n rugzakje door de stad naar je werk hè?
Dat dus.
Ik zal alleen niet met een neppe een AD in wandelen.
Voor de rest moeten die verkopers niet raar doen en mag het niks uitmaken wat je draagt. Wel herkbaar dat sommige AD’s een plek van gezien en gezien worden is. Niks van aantrekken en als je iets moois ziet, lekker passen.