dreski

Blauwe Omega SMPc 2017 versie overgenomen en bij Dreski thuis opgehaald.

Extreem nauwkeurige horloge liefhebber -net als ik- en het geheel exact volgens omschrijving.

Hierbij nog een extra veer!
En daarmee beëindig ik positieve review no. 81!! :slightly_smiling_face:

Glycine ontvangen van @dreski.
Super snelle communicatie en perfect verzonden.
Aanrader👍

1 like

Mooie G-shock opgehaald bij André aka @dreski . Fijne communicatie en alles zoals beschreven, eigenlijk beter want splinter nieuwe G-shock feitelijk. Top!

1 like

Vandaag een Citizen ontvangen van @dreski
Het horloge werd na betalen vrijwel direct verzonden en verkeert in nieuwstaat zoals beschreven.
Vriendelijk contact en zeker een aanrader.

Heel mooie Orient gekocht bij @dreski ,horloge was zoals beschreven echt nog als nieuw .
Helaas was de kleur mij toch iets te heftig (maar daar kon Dreski niets aan doen :wink: )
dus horloge weer door geflipperd .

Horloge terug verkocht aan @dreski veel plezier met de Marc&Sons :wink:

1 like

Mooie Duro gekocht van @dreski snelle verzending, duidelijke communicatie.

Super!

Horloge van @dreski overgenomen. Vlotte deal en snel verzonden, dus top :smile: :+1:

Een gloednieuwe Citizen NY0040-17LE overgenomen van Dreski. Vlotte communicatie, netjes verpakt en mooi op tijd verzonden. Absolute aanrader!

1 like

Deze week een vanguard strap van @dreski ontvangen. Lekker ongecompliceerd zaken doen. Dankjewel! :+1:

1 like

Een hele mooie Orient horloge overgenomen van @dreski

Communicatie was top, verzending was snel. Aanrader!

Rubber bandje van @dreski overgenomen. Prettig contact en prima verzending.
Bedankt André!

1 like

In 2009 kocht ik voor het eerst een horloge van @dreski 12 jaar later heb ik weer een horloge van 'm overgenomen en ik kan melden dat de communicatie en afhandeling nog steeds top zijn :grin: Aanrader.

1 like

Vlotte deal met @dreski … ik denk dat we wel de hele avond hadden kunnen praten. Bedankt voor de deal! Ik zeg 5 :star: :star: :star: :star: :star:

Hele leuke transactie inderdaad. Was een leuk gesprek met een biertje erbij hadden we de hele avond wel doorgekomen.:grin:

Vandaag een mooie, zo goed als nieuwe, Citizen duiker overgenomen van André. Snel en prettig contact, horloge in topstaat! Dank en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Mooie deal met @dreski gesloten. Top verkoper … 5 sterren :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

image

1 like

Een horloge verkocht aan @dreski.
Goede communicatie en snelle betaling.
Aanrader. :+1:

Voor een hele mooie prijs de G-Shock van @dreski overgenomen. Alles weer vriendelijk en vlot afgehandeld, André bedank. :+1: :smiley:

Mooie Hamilton gekocht van @dreski
Snelle deal, snelle (bombproof) verzending.
Deze vriendelijke man deed er nog enkele lederen bandjes bij.
Top!

1 like