Deze week een hele toffe ‘grachtenduiker’ overgenomen van @dreski. Hele snelle service en komt zijn afspraken 1:1 na.
André is een aanrader om zaken mee te doen. Maar dat was al bekend als ik de eerdere berichten lees.
Deze week een hele toffe ‘grachtenduiker’ overgenomen van @dreski. Hele snelle service en komt zijn afspraken 1:1 na.
André is een aanrader om zaken mee te doen. Maar dat was al bekend als ik de eerdere berichten lees.
Gisteravond nog een mooie deal met @dreski gesloten. Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper Weet je wat … maak er maar 10 van
Was weer even gezellig. Staat jou echt veel beter dat goud.
Horloge overgenomen van @dreski. Prettig contact, snelle respons en service gericht. Daarbij snel verzonden en een uitstekend horloge. Een hartelijke aanbeveling waard!
Een horloge van dreski overgenomen. Zeer vlot contact. Het klokje was ook zomaar op de post en de volgende dag al binnen. Heel erg goed verpakt ook. Al in al een erg fijne transactie. Bedankt.
Recent een mooie Flieger overgenomen van André.
Snelle actie en het horloge was bomproof verpakt.
Van harte aanbevolen dus.
Ik heb een ontzettend leuke en vlotte ervaring met André (@dreski) meegemaakt. Eentje die ik heel graag even onder de aandacht wil brengen. Wat mij betreft een five star rating.
De communicatie ging lekker, het pakketje was volgens mij al ingepakt voordat ik betaald heb enne de geadverteerde horloges (twee Swatches) waren helemaal zoals beschreven; als nieuw. Ik ga er iemand anders gelukkig mee maken, desalniettemin heel blij mee.
Mooie deal, dank je wel daarvoor!
Afgelopen week een leuke Timex Q 1978 mogen overnemen van sympathiek forumlid André @dreski en dat was een heel fijne ervaring.
Horloge kwam gisteren binnen en was niet alleen snel verzonden en goed verpakt, maar ook nog zelfs mooier dan in de advertentie al was omschreven. Gewoon als nieuw deze Timex!
Daarnaast was het contact vriendelijk en efficiënt. Alles bij elkaar dus een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! Dank en tot een volgende keer!
Vandaag een horloge ontvangen van @dreski. Andre had beschreven dat het horloge zeer netjes, als nieuw was. Dit was ook zo. Geen spoortjes van gebruik te ontdekken. Andre heeft het horloge nieuw gekocht, niet of zeer weinig gedragen. Met papieren e.d. , compleet, met nieuwe band. Ben er erg blij mee. Andre is prettig in de communicatie en het pakket per post was netjes verzorgd. Misschien tot een volgende keer.
Horloge overgenomen van André @dreksi. Snelle verzending en horloge ziet er top uit. Aanrader!
Dit topic even bumpen… fijne deal kunnen maken met @dreski André. Prettige en vlotte communicatie evenals een terugkoppeling nadat hij het horloge ontvangen had.
‘Nieuw’ klokje gekocht bij André, fijne service!
Een bronzen duiker gekocht van @dreski naar grote tevredenheid. Het horloge en bijbehorende accessoires kwamen mij uitstekend verpakt toe. Niets te klagen!