Dress watch met moonphase

Thanks! Er zijn al prachtige suggesties gedaan en je eigen keuze is eigenlijk ook al bijzonder goed. Mijn suggestie is de PanoMaticLunar van Glashütte.

Ik kan zeker iets zinnigs toevoegen over de RW Millesime Small Seconds. Maar die heeft alleen geen maanfase.
Gebruikte materialen zijn uitstekend voor het geld en de kast en lugs van deze Millesime zijn net even wat anders maar vooral goed en mooi gemaakt. Het draagcomfort is fantastisch.

Als je wat meer wilt zien en lezen over de Millesime:

3 likes

Ik ben fan van deze Blancpain!

8 likes

Ik ook deze blauwe longines voor mijn budget de juiste keus…

45a034e9e259a55c32b47b308feecab58affa5f5_2_537x500

10 likes

Doet mij veel te veel aan de joker van rummikup denken…

4 likes

De Jaeger le-Coultre is echt een topper :heart_eyes: :heart_eyes: :star_struck: :star_struck:

Ik kwam deze tegen op chrono24. Is nogal een smaakgevoelig modelletje

3 likes

Chronoswiss heeft ook dit soort uitbundige modellen met maanfase

7 likes

Ik zou ook doorsparen voor de JLC, al moet ik zeggen dat de Longines een mooi alternatief is

1 like

Is Habring echt betaalbaarder dan die JLC? Of is de list price van JLC zo hoog. Er is best wat tweedehands op de markt.

Goed gezien. Dat vind ik nou eigenlijk zo’n gewild ‘paasei’.

Blauw. En je bent klaar. Op naar de volgende horloge met nog meer complicaties :grin:

1 like

1 like

Ik ga even uit van nieuw prijzen.

JLC MUT MOON 36 mm €9800. 39 mm €12200 (Via Duitsland)
Habring2 Maanfase €6050
Habring2 Maanfase + pointerdate €6950

1 like

Heeft deze ook lume?

1 like

Ik vind deze ook erg mooi, heb er serieus naar gekeken maar heeft volgens mij geen lume…

Habring doet leuke dingen en heb sympathie voor zo’n klein merk dat veel handwerk verricht. Gelijk iets bijzonders en persoonlijks. Van de voorbeelden gepost vind ik echter de JLC wel een mooier ontwerp.

1 like

Nope meestal bij dit soort horloges niet.
Bij duikers en daily`s meestal wel.

1 like

Deze staat te koop zie ik net!

2 likes

En nóg eentje!!

Ben hier toevallig zelf ook naar opzoek :wink:

2 likes