Dress Watch onder 200 euro

Daar heb ik mijn Swatch ook gekocht zal weer eens een keer kijken

Dit is nu mijn horloge

Als volgende horloge zoek ik denk ik iets met een dunnere rand De kast het liefst in goud tinten. Een subtiel horloge met niet te veel toeters en bellen

4 likes

@jules2008 @PLP ik zou ook de bijenkorf direct proberen. Die hebben shop in shop en goede aanbiedingen.

@Ronald woont in Eindhoven. Misschien heeft hij tips?

is pierre lannier paris een goed merk dat kwam ik tegen bij een juwielier in een dorpje in frankerijk

Ik ga niet zeggen dat het slechte horloges zijn want dat weet ik niet. Maar wat ik er zo van zie is het niet iets wat ik zou adviseren.

Ik woon overigens ook in Eindhoven maar je zou ook eens in Roermond bij de Swatchgroup outlet kunnen kijken.
Daar hebben ze Tissot en Hamilton en Certina, een Seiko outlet is daar ook.

Zoek niet verder :face_with_monocle:. Citizen NH8350-83L. Bang for buck.

Citizen NH8350

Link naar de ultieme review :sunglasses::
https://www.horlogeforum.nl/t/review-citizen-nh8350-83l-cal-8200/107354

Hier te bestellen voor €128,-:
https://www.creationwatches.com/products/nl/citizen-automatic-198/citizen-automatic-nh8350-83l-mens-watch-13590.html?currency=EUR&feedsrc=nl-feed&utm_medium=cpc&utm_source=google&gclid=Cj0KCQjwg7KJBhDyARIsAHrAXaHfJB-eGm26Pl5b-qwsAh-4DaS_i5Noq8FsNKtr-TmE1G9dBjMtOasaAjVQEALw_wcB

Succes met de zoektocht :+1:

7 likes

Hahaha dat doen wij juist wel hier, altijd op zoek naar wat we verder willen. :rofl: Maar Citizen is zeker een goede keuze en eco drive is echt geweldig.

Edit, dit is een automatisch horloge.

1 like

Daar heb je gelijk in.

Enne, het is zelfs een automaat! :wink:

1 like

Hou er dan wel rekening mee dat er nog ongeveer 25% bij komt aan belasting en btw

3 likes

Als ik m nu in t mandje stop en een coupon doe kom ik uit op totaal 119 euro incl tax :scream:

3 likes

Ik zou een leuke vintage Seiko kopen Jules!

Je zou eens kunnen kijken naar vintage Certina als dat je smaak is. Komen vaak rond jouw budget wel voorbij.
Bij vintage moet je wel (extra) uitkijken dat je van een betrouwbare koper koopt (dus bv hier op het forum.

Als moderne dresser is die Seiko van Michael hierboven er zeker 1 waar je lang plezier van gaat hebben.

In Eindhoven zit in Winkelcentrum woensel een zaak die seiko/citizen verkoopt dus je zou daar ook eens kunnen kijken

Hij wil een horloge kopen, niet bestolen worden van een horloge :joy:

4 likes

Fair enough :sweat_smile: :rofl:

1 like

Misschien even voor de zekerheid @jules2008 . Wil je dit horloge dagelijks dragen of slechts bij bepaalde gelegenheden?

Alles kan en alles mag wat mij betreft, ik ken je kledingstijl ook niet, maar een goudkleurige dresswatch bij iemand van jouw leeftijd is niet vanzelfsprekend een succes denk ik.

Heey!

Stel dat je tussen al het goede geweld hier (Oriënt Bambino ftw trouwens) nou wat anders zoekt….

https://vintagewatchplace.com

Zij hebben diverse vintage mechanische horloges (kleinere maten beschikbaar) voor eigenlijk best vriendelijke prijzen. Het zijn niet de “bekende” merken, maar misschien wel de leukste start van een mooie collectie die je gaat bouwen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Bijgevoegd een voorbeeldje!

2 likes

ik wil het horloge wel meerderen dagen in de week dragen afwisselend met mijn anderen horloge. mijn kledingstijl is best wel kakerig :sweat_smile: in de zomer polo in de winter bloesje en trui

1 like

Ho ho…overhemd😉

3 likes

:joy:

Als je geen lompe activiteiten gaat ondernemen met het horloge, is een leuke vintage best een goed plan. Bij voorkeur hier in blauwe gedeelte proberen aan te schaffen. Is de kans op rotzooi wat kleiner