Daar heb je gelijk in.
Enne, het is zelfs een automaat!
Daar heb je gelijk in.
Enne, het is zelfs een automaat!
Hou er dan wel rekening mee dat er nog ongeveer 25% bij komt aan belasting en btw
Ik zou een leuke vintage Seiko kopen Jules!
Je zou eens kunnen kijken naar vintage Certina als dat je smaak is. Komen vaak rond jouw budget wel voorbij.
Bij vintage moet je wel (extra) uitkijken dat je van een betrouwbare koper koopt (dus bv hier op het forum.
Als moderne dresser is die Seiko van Michael hierboven er zeker 1 waar je lang plezier van gaat hebben.
In Eindhoven zit in Winkelcentrum woensel een zaak die seiko/citizen verkoopt dus je zou daar ook eens kunnen kijken
Hij wil een horloge kopen, niet bestolen worden van een horloge
Fair enough
Misschien even voor de zekerheid @jules2008 . Wil je dit horloge dagelijks dragen of slechts bij bepaalde gelegenheden?
Alles kan en alles mag wat mij betreft, ik ken je kledingstijl ook niet, maar een goudkleurige dresswatch bij iemand van jouw leeftijd is niet vanzelfsprekend een succes denk ik.
Heey!
Stel dat je tussen al het goede geweld hier (Oriënt Bambino ftw trouwens) nou wat anders zoekt….
Zij hebben diverse vintage mechanische horloges (kleinere maten beschikbaar) voor eigenlijk best vriendelijke prijzen. Het zijn niet de “bekende” merken, maar misschien wel de leukste start van een mooie collectie die je gaat bouwen . Bijgevoegd een voorbeeldje!
ik wil het horloge wel meerderen dagen in de week dragen afwisselend met mijn anderen horloge. mijn kledingstijl is best wel kakerig in de zomer polo in de winter bloesje en trui
Ho ho…overhemd😉
Als je geen lompe activiteiten gaat ondernemen met het horloge, is een leuke vintage best een goed plan. Bij voorkeur hier in blauwe gedeelte proberen aan te schaffen. Is de kans op rotzooi wat kleiner
Moet je hem wel gelijk het verschil vertellen hé
Tussen?
Ah, sorry. Ik ging er voor het gemak vanuit dat het hier een man betrof. Die dragen (over-)hemden. De blouse is voor de vrouwelijke helft van de samenleving gereserveerd.
Wat is het verschil tussen de aangerade Seiko en deze? Ik vind ze beiden mooi, ben al lang geen dertien meer maar wow
Bij bovenstaande wel aangetekend dat mannen ook best een blouse mogen dragen. Net als jurken.
Onderstaande horloge daarbij.
Mag ik mijn mini-rokje dan ook nog dragen?
Maarreh voor de topicstarter. Vintage of een Oriënt Bambino
Goud & zilver
Vintage & new born
Nieuwere modellen zijn groter dan de oude.
Stijl/opmaak plaat is anders