Nou moet ik wel eerlijk zeggen : áls je een horloge draagt bij een smoking, kies dan wel de juiste. Want dat zijn er niet veel (ligt ook aan de smoking trouwens).
Zo een precies mannetje ben ik dan weer wel beter géén dan eentje dat er niet uit ziet.
Ik zou het meest low-profile, 33 a 34 mm brede vintage horloge aan een leren bandje dragen. Wie gaat zich daar druk over maken…? Als ik ergens echt geen horloge mag dragen, dan ga ik er niet heen. Kom nou zeg.
Moet dat potje niet eerst gevuld worden?
Heb je het sommetje voor me?
Kon deze vinden:
https://www.volksgezondheidenzorg.info/onderwerp/roken/kosten/kosten
Dan wordt het in sommige gezelschappen/visites wel erg stil
Ahhhhh, knorren, allemaal knorren
. Ik zag dat jij gereageerd had en wist dat je dat geschreven had.
Waarschijnlijk weet 95% niet wat je bedoelt. Gobert uiteraard wel.
Jawel hoor. Precies dat interessant doenerij waar ik het in mijn eerdere post over had en waartegen iedereen zou moeten ageren
Als iedereen zou stoppen met roken loopt de staat miljarden aan accijnzen mis, die ongetwijfeld gecompenseerd moeten worden via drank of brandstof
Laat een ieder doen wat hij zelf wil. Anders zouden de extreme sports ook aan banden moeten leggen wegens crashgevaar, of drankgebruik, of je begeven in druk stadsverkeer met als gevolg instorten van de economieën, miljoenen stakende medemensen met mondkapjes, totale anarchie…
Zo… Nu lekker aan het kerstontbijt gelukkig rook ik niet.
Fijne dagen lieve mede-forummers
Als we de boel daarna weer met z’n allen opruimen is dat misschien niet eens zo’n gek idee. Ff de bezem erdoor.
Tuurlijk jochie. Ook jij marcheert keurig in 98% van de gevallen gezellig mee in deze Matrix hoor. Maar het klinkt wel lekker veertienjarig, dat geef ik toe.
Daar is ook weer iets van te zeggen
Haha. Inderdaad niet de oplossing.
Haha, inderdaad. Klinkt precies als mijn zoon van veertien.
@mods, graag alle reacties verwijderen behalve deze.
Ho ho ho… Dat gaat nooit gebeuren want…
Ben het helemaal met je eens kerel.
Normaal doen is al moeilijk genoeg.
Succes met je ontbijt.
Super specifiek… Hoe dan?