Dresser suggesties? (<3k€)

Sluit ik mij bij aan en ik lees ik met bovengemiddelde aandacht mee. Mijn zoektocht sluit bijna naadloos aan op deze zoektocht.

2 likes

Polerouter is niet na 2000… anders altijd universal.

Maar voor 3k kijken naar jlc gaat m niet worden toch?

1 like

Ik zag alleen die titel in de lijst met je avatar er naast, dus de eis na 2000 had ik nog niet meegekregen.
Maar idd, voor 3k heb je relatief weinig jlc.

My two cents: laat de eis van na 2000 vallen.
Dan is er ineens zoveel moois te vinden!
Een UG polerouter of een mooie Omega Constelation of nog een paar honderd andere mooie en goede opties!

Dit is wel een leuke dresser.

materiaal kast gezien budget wellicht staal, edel metalen mogen uiteraard ook, liever geen geelgoud

Is hout ook goed?

4 likes

Nee, niet weer :weary:

3 likes

Tudor is toch echt het b merk van rolex, rest akkoord

Oooooeh… Jij hebt een Art Blakey! Daarmee stijg je automatisch tien graden in m’n achting. Omwille van Art Blakey als muzikant en bandleider, maar zeker ook omwille van je excellente smaak in horloges.

Chapeau. En we zien m nooit. Kun je daar niet eens een review topic over schrijven?

1 like

Omega!

Vind ik ook mooi, zat er ook al naar te kijken toen Heetman nog bestond… :+1:

1 like

is dit niks?

Dan mutte zie et oek moar gen dresser noemen.

Deze trouwens :drooling_face: heel erg mooi.

Montblanc maakt in die prijsklasse hele mooie dressers… al vind ik zelf

3 likes

Er staat op chrono zelfs nog een 18kt rosé gouden voor minder dan 4K…

3 likes

afbeelding

3 likes

5 liner. :+1:

Hi Fate, bedankt voor het enthousiasme en er waren er meer zoals jij, dus ik heb eerder inderdaad een korte review met een bak foto’s gepost, laat me weten als je nog wat mist :wink:

De TLDR: Het is inderdaad een fantastisch horloge geïnspireerd door een jazz grootheid!!

1 like

Ja, die details dat de klemmen van het drumvel op de voorkant zo rond de wijzerplaat zitten dat ze een time signature voorstellen, het bekken op het achterdeksel… die zijn fantastisch. Een horloge met een verhaal. Ik vond de Art Blakey altijd veel spannender dan de Dexter Gordon.

Maar goed, ik vind Art Blakey ook een spannender jazzman dan Dexter Gordon ooit was. :slight_smile: Dank voor de link, ik ga het even lezen. :+1:

1 like

Juist ja, Pelagos vergeten :slight_smile:

Verdorie man! Wat een prachtige klok. Is gewoon (voor mij) een perfecte dress watch. Heb me hier wat verder in verdiept, wat gezocht en wat onderhandeld. Normaal zit er eind volgende week zo eentje in mijn collectie!

2 likes