Ik kan jullie hulp gebruiken. Mijn broertje heeft deze week zijn diploma uitreiking. De opleiding tot arts is afgerond en dat is een presentje waard…
Ik wil hem verrassen met een dresswatch, waarvan ik zeker weet dat hij dit zal dragen. Laten we het bedrag van om en nabij de 150-200 nemen.
Orient Bambino kom ik veelal op uit, belangrijk is om te melden dat hij niet beschikt over grote polsen. 17cm zo ongeveer. Wijzerplaat én lug-to-lug mogen zeker niet te lang zijn.
Hebben jullie nog leuke opties? Kom maar door. Dank!!!
Yes, makkelijk is het inderdaad niet. Zo nu en dan komen er prachtige vintage opties voorbij, ook hier op het forum. Dat heeft ook wel iets, zou die ook erg waarderen. Heb alleen nu niet veel gezien in het blauwe gedeelte…
Het Chinese Merkur heeft altijd wel leuke betaalbare horloges die niet meteen een 1-op-1 kopie zijn van Omega, Seiko of Rolex. Deze Piere Paulin bijvoorbeeld, al is het wel een handwinder.
Zou het evengoed niet aanraden, heb hands-on ervaring met Yema en ik werd er niet vrolijk van. Rauwe afwerking van het (basis ETA, flink door Yema aan gesleuteld maar echt geen 100% manufactuur) uurwerk, wijzers echt gedoopt in dikke lume waardoor ze vrijwel aanlopen…
Ok, misschien is het geen optie, maar kan je niet beter even met de pet rond bij de familie, vrienden etc. En dan samen een desswatch kopen voor wat meer budget? Voor 200 euro wordt het heel lastig een fatsoenlijke automaat te vinden. Voor iets meer budget kan je ook een horloge vinden wat door zijn (nieuwe) collega’s wordt herkend en dat is altijd een leuke conversation starter. Je kunt bijv voor tussen de 500 en 700 euro best leuke dressers vinden.