Binnen budget, kwalitatief prima merk met een eigen automatisch binnenwerk én een mooi, vintage geïnspireerd ontwerp.
Leuk! Goede vondst.
Deze is goed geprijsd (nog niet goedkoper gezien):
Automaat zou ik alleen Seiko of Citizen overwegen in deze prijsklasse.
Tis hier weer sporthorloge-parade
Dit is een hele mooie, lijkt heel erg op jlc master control moonphase en voor ong 180 inc met de juiste kortingscodes
Mocht je de Aliexpress route nemen; dit vind ik ook altijd een charmant model. Of een variant op een hierboven genoemde: deze
PS je oude PRX maakt het prima hier
Dank! Haha, doe hem de groeten
Deze Yema moet het zijn!
Ok, iets boven budget en ook geen automaat. Ook niet bepaald een klassieke dresswatch, maar ik gooi 'm toch op tafel: de Seiko SNE-nog wat. Zag 'm onlangs in de etalage en vond 'm bijzonder aantrekkelijk. Quartz met zonnecel, toch wat interessanter dan één met batterij In verschillende kleuren verkrijgbaar. Blauw vond ik erg mooi maar is wat sportief/uitgesproken, zwart lijkt meer een alledagsvriend, vast ook mooi op leer:
Fotootjes van Monsterwatches
Automaat zou ik lekker laten varen. Voor dit geld kom je dan met de goedkoopste/eenvoudigste spullen thuis, dan zou ik zelf liever een knappe quartz hebben!
Zitten een paar leuke opties tussen. Dank daarvoor. Ik wil overigens iets ruimer gaan om meer ideeën op te doen, laten we het oprekken naar €300.
Sternglas misschien een optie? De quartz past ruim binnen budget; de automaatjes vallen er iets boven.
Heb nog even rondgekeken maar als ik in jouw schoenen stond zou ik denk ik toch op een bambino uitkomen. Als je oprekt tot 300eu heb je keuze uit de gehele range (zeker als je bijvoorbeeld via Creationwatches koopt, wel import+btw meerekenen) en zit er voor elk wat wils tussen.
Denk dat ik er ook op uit ga komen, heb een mooie gezien in de 38mm die normaal duurder is, gaat net over de €220 heen en daar maak ik hem denk ik blij mee.
Leuk, welke is dat als ik vragen mag?
Seiko presage cocktail time 38mm. Komt toch in de buurt van een dress watch.
Moet te vinden zijn voor €300 met wat geluk, of jong gebruikt.
Ja! Schitterend horloge. Als hij van zulke horloges houdt dan moet je het zeker doen! Helemaal goed:)
Zo is het. De duurdere horloges komen vanzelf wel voor hem, het virus is langzaam overgegeven dus dat zit wel snor