Ik zou eens outlet Roermond bellen.
Dit is een foto van okt 2023
Goede tip, thanks.
Vind ik ook! Ik zou voor een knappe vintage gaan. Bijv. een Ancre met een PUW automatic. Geef het een servicebeurt bij een goede horlogemaker en je hebt wellicht het horloge van je leven.
Zo dan wat een mijlpaal in zijn leven, mooi dat je hem een nuttige herinnering wil geven
Voor rond de 300€ heb je een mooie Seiko of Citizen !
Zou ik mee opletten voor dagelijks gebruik. Zeker in een omgeving met wat magneten zijn vintage horloges soms echt niet geschikt.
Hey, not fair! Nou ja, onder de 1.000 euro zou ik nog steeds voor een Seiko gaan. Vanaf dat bedrag (1K dus) voor een Squale (who needs a dresswatch, anyway?!) en vanaf 2K voor een TAG Heuer. Het leven kan zo simpel zijn. Mensen maken het gewoon vaak onnodig moeilijk.
Ik vind de power reserve echt vreselijk op de wijzerplaat
Kom je zelden tegen een Star onder de €300.
Budget is naar 300 gegaan. Dus dit zou gaaf alternatief zijn. Die gele
Dit ziet er toch niet uit man. Lees net dat de TS er ongeveer hetzelfde over denkt. Evengoed natuurlijk dank voor het meedenken…!
Software werkt nog niet top, dus even w.b. die Timex Marlin - druk…! Da’s echt geen dresswatch meer.
Geen dresswatch en geen automaat, maar wellicht leuk voor een arts.
Een chronograaf met pulsometer en respiratoire schaal.
Als je quartz zou kiezen zijn de mogelijkheden voor jou budget veel groter. Dan kan je bij veel meer merken terecht zelfs bij tissot staan er dan een paar mooie horloge’s. Bij seiko en citizen ook maar een deftige automaat voor deze priks vind ik moeilijk
Welke is dit? Wat is de link?
Maar de witte wijzerplaat is nu uitverkocht zie ik net