Ik word warmer van zo’n rol flappen dan van je horloges.
Jammer dat de 116613 weer weg is! Desalniettemin wens ik je er veel plezier mee!
Ik dacht dat @BadgeandBezel hier de flipperkast was, maar er is een nieuwe sheriff in town!
Gefeliciteerd met de NaNaNa.
3 geniaal mooie NA’s… niet te vergelijken met elkaar dus voor elk moment een mooi horloge te vinden in jou collectie nu.
Goed gedaan, hulde.
In hun stijlen alle 3 werkelijk prachtig.
Wat een knallers! Van harte.
De Heuer op staal heb ik nog niet eerder zo gezien. Erg cool
Sorry maar ook niet mijn ding, in mijn ogen is Heuer alleen vintage. Die vind ik wel tof, maar ieder zo zijn smaak. Velen vinden Breitling weer niets.
Ik lees het al, een tevreden mens met een mooie verzameling geweldige horloges, helemaal top!
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd man. Kwantiteit wint het niet altijd van kwaliteit, maar een beetje afwisseling is toch wel lekker.
Wat ligt daar bij?
Lijk wel een zak pillen
Prachtig!!
Wat gaaf man, beauty’s
Prachtige aanwinsten, nu nog een 3e pols vinden
Uuuhhhhmmmmmm…
Heel mooi! Die Heuer was me al opgevallen in ‘Wat dragen wij vandaag’; heel erg netjes. En Breitling vind ik doorgaans wat schreeuwerig maar o o, wat is dat een mooie die je nu hebt!
Gefeliciteerd!
Wat een Blauw geweld! Proficiat weer
Niet mijn kleur, maar leuk zijn ze
Vooral de IWC. Maken ze die in 41mm dan sta ik in de rij.
…zei de man met een blauwe Portugieser en blauwe Milgauss…
Gefeliciteerd! Jammer van de clown maar de keuze die je nu hebt is ook wat waard. En de band van die TAG…
Wat een prachtige horloges heb je daar aangekocht!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan met volle teugen!
Tof dat je je iets vrijer beweegt in je horlogekeuze met het geld dat je ervoor hebt gebruikt. Geniet ervan!
Mooie aanwinsten. Van harte!