Heel gaaf! En die Monaco daar kijk ik af en toe ook met een schuin oog naar…
Je koopt er dan wel 3, maar hebt dan maar 1 kleur!
Niets mis mee, mooi blauw is niet lelijk.
Breitling is een prachtig merk en maken super mooie klokken.
Deze is ook mooi en i like de nieuwe vouwsluiting.
Mooie klok die Monaco. Ik leg er iedere maand een bedrag voor op zij en hoop eind dit jaar,begin volgend jaar deze te kunnen/mogen kopen.
En terecht,maar met zo’n coach.als @Crownguard kan het bijna niet anders.Proficiat met de NA’s
Ik geloof dat de Premier 40mm is en deze lederen band is niet gemaakt door Santoni, dacht ik. Die kenmerken zich meer door een lak-achtige glans bovenop het (alligator/kroko)leer. Vergeef mij als het niet zo is, het is weekend én laat
Desalniettemin heel gaaf trio. Op leer vind ik de Monaco inderdaad mooier, maar staal is een verrassende verschijning welke niet misstaat. Premier is sowieso een supermooie lijn van Breitling, echt blij voor het merk dat ze zeer diverse families hebben gecreëerd, de geschiedenis eren én ook weer terugbrengen. Le Petit Prince is ook genoeg over te zeggen maar dat blijft ook een levende legende welle (hopelijk) nog lang in productie blijft
Heel veel plezier met je drie nieuwe aanwinsten!
Mooie aanwinsten zeg! Geniet ervan!
Je hebt gelijk vwb de Premier, hij is idd 40mm en niet 39mm zoals ik schreef. Het bandje van de IWC is echter wél van Santoni, dat staat ook achterop het bandje.
Top!!!
Veel plezier ermee
Dan beroep ik mij op bovenstaande
3 keer erg mooi.
Top hoor!
Allen mooie horloges, en hoop dat je er lang van kan genieten!
️
Ps zo een flappen rol foto had voor mij niet gehoeven…
Prachtig trio zeg!
Ben je blij me te zien of heb je een stapeltje cash los in je broekzak?
Ligt eraan of je links of rechts kijkt
En drie weken later…