Dringend oplossing gezocht

Hallo,
Zijn er hier mensen die in zwolle wonen.
Zou een horloge willen kopen uit zwolle maar verkoper vertrouwt de zending en betaling vanuit Belgie niet.
Daarom zoek ik iemand die het horloge in ontvangst kan nemen en zo naar mij sturen dan.
Wil er hier iemand mij helpen.
Alvast bedankt,Frank.

2 likes

Wat geeft de verkoper voor rede aan?

Hij vetrouwt mij blijkbaar niet,oke er word veel opgelicht momenteel op de verkoopsites en ik woon in Belgie.

1 like

Jij bent toch degene die het horloge wil kopen.?

Wij belgen zijn nochtans betrouwbaar😁

11 likes

Waarom wacht de verkoper niet gewoon totdat hij het geld op zijn rekening heeft en verzend hij het horloge dan pas?

4 likes

Je bent hier ook pas net lid. Ik kan me voorstellen dat dat ook een dingetje is.

4 likes

Als je wilt mag ie het horloge naar mij sturen, adres van advocatenkantoor (zou dat betrouwbaar overkomen?)… Ik stuur het dan weer verder naar je.

PM maar als je dit wilt.

Wel 1 opmerking: door corona wordt uitgaande post verzameld en maar 2 x p week vanuit ons kantoor verzonden (muv de FALK-koeriersdienst, die haalt de post uit de koerierskluis).

15 likes

Ja natuurlijk ben ik dat,wil hij zijn naam en bankrekening nr nu nie geven uit schrik.
daarom deze oproep om misschien via iemand van hier de koop toch te kunnen laten doorgaan.

2 likes

Het is geen verkoop via deze site maar via marktplaats.
Heb hem ook gezegd dat het geld eerst op zijn rekening moest staan voor verzending maar ja.

2 likes

Dat is wel echt de laatste plek waar ik een horloge zou kopen…

8 likes

Wat voor onzin is dat ? Ik heb al meerdere keren een horloge verkocht dat naar Nederland moest. Het risico is altijd voor de koper in die dingen. En ik heb ook nog nooit problemen gehad met PostNL :man_shrugging:t2:

2 likes

Raar verhaal,als verkopende partij van jou geld ontvangt?? Is het toch een kwestie van verzenden.of is hij bang dat je geld besmet is?

1 like

Zie mijn bericht hierboven :wink:

2 likes

Exact, wat is dan het probleem ?

Verkoper wilt geen geld ontvangen begrijp ik uit je verhaal? Misschien dat je moet vragen of hij het dan zonder betaling op wilt sturen.

5 likes

Heb juist van verkoper bericht gekregen en hij zegt dat hij misschien toch te wantrouwig is en de verkoop zou dan toch doorgaan,nu afwachten of ik zijn rek nr krijg.
Had hem voorgesteld om dan het te laten leveren bij iemand in de buurt of zo,allee hetzelfde als mijn vraag hier en blijkbaar ziet hij nu wel in dat hij te wantrouwig is.

3 likes

Over wat voor een horloge gaat het?

Ik rijd zaterdag van Zutphen naar het noorden, kom langs zwolle.
Kan hem voor je ophalen en doorzenden indien nodig.
Laat maar horen via PB

4 likes

Ehmm … zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Weet je wel zeker dat jij niet opgelicht wordt?

10 likes