Dringend oplossing gezocht

Het gaat om een steinhart ocean 2 premium black,te koop op marktplaats.

Twee weekjes lid, … of we even middle man bij een handeltje willen spelen. Oké. Aanbod volgt tot twee keer toe, dat het naar een advocatenkantoor gestuurd kan worden. Verkoper krabbelt terug. Verkoop via marktplaats. Sorry hoor, maar hier gaan alle alarmbellen rinkelen. Het spijt me.

Succes met het vinden van een oplossing. :ok_hand:

16 likes

Nee, natuurlijk niet. Of leef je onder een steen?:rofl:

5 likes

Of ik nu 2 weken lid ben of al jaren maakt toch niet uit.
Waarom word je lid van een forum toch om over onze intresse te praten en mekaar te helpen als het kan.
Als ik jou kan helpen ook al ben ik maar 2 weken lid dan doe ik dat ook.
Maar ieder zijn gedacht hierover,ik ben heel blij dat er toch mensen zijn hier die mij WEL willen helpen ook al ben ik maar 2 weken lid.

3 likes

Het zal aan mij liggen, maar bij een wildvreemde ben ik toch wat voorzichtiger dan bij iemand met wie ik al eens een drankje heb gedronken. Het is 2020 hè. Neemt niet weg dat als ik de oplossing zou weten, ik je die ook zou geven hoor. Ik zou er alleen, dit hele verhaal lezende, niet zelf tussen gaan zitten. Sorry.

PS dat verhaal van die alarmbellen geldt ook voor jou, richting de verkoper. Wees voorzichtig!

5 likes

Mail het geld maar naar mij. Woon zelf in Nederland misschien verstuurd hij hem dan wel?

De advertenties van hem heb ik even bekeken en het is allemaal nieuw en nooit gebruikt etc.
Kan natuurlijk maar je kan mij niet wijsmaken dat je in december 2018 een horloge koopt en nog nooit hebt gedragen.
De foto’s zijn ook allemaal een beetje catalogus achtig.
Ik zou vragen om foto’s waar hij bijv. Het horloge in de hand heeft o.i.d.
Ook heel vreemd dat hij dan geen geld van je wil ontvangen.
Dat kan gewoon via een betaalverzoek via MP.

Staar je er niet blind op, als het zo moeilijk moet, laat het dan gaan zou ik zeggen, het is toch een aardig bedrag waar het om gaat.

3 likes

Ja klopt inderdaad sommige fotos zijn van een site,maar er zijn ook wel fotos van garantieboekje,ik heb hier ook een nieuw horloge liggen van februari en nog niet gedragen,ik weet wel dat je moet oppassen tegenwoordig.
En betaalverzoek werkt nog niet voor Belgie anders was dit wel een veilige methode geweest.
Maar zal hem eens vragen voor een foto aan zijn hand.
Toch bedankt voor het advies .

2 likes

Inderdaad. Straks wilt ie alleen nog maar contant oversteken, en staat ie ergens op je te wachten met n honkbalknuppel ofzo.

2 likes

Met aan alle zekerheid grenzende waarschijnlijkheid :sunglasses: een gehackt mp account.
Heeft 4 advertenties, maar alleen het horloge heeft 7 beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn van voor de overige advertenties. Dit klopt dus niet.
Ook is het vreemd dat alleen “ophalen” mogelijk is.
Ik zou zeggen NIET DOEN!!

6 likes

Wacht even tot je uiteindelijk voldoende vertrouwd wordt om een tikkie te mogen ontvangen…

TS reageert niet meer? Probleem denk ik opgelost :sunglasses::sunglasses:

Bekijk ook zijn andere advertenties eens.
Ook alles nieuw en ongedragen, ook internet foto’s.
Pas op joh.

1 like

Hé frank met die betaalverzoeken zou ik wel 2 maal nadenken! Paar weken geleden ook zo’n verzoek gekregen al een geluk dat ik hier niet op ingegaan ben want was fraude van de bovenste plank. Mijn bank twijfelde zelfs :sunglasses: gebruik liefst van al paypal veilig voor beide partijen. Btw ik zag dat het om een steinhart horloge ging. Kijk even in het blauwe gedeelte ik meen er enkele stuks te koop gezien te hebben. Veel succes van ook een belg​:+1::sunglasses:

5 likes

Super scherp opgemerkt :+1:
Weer iets om extra op te letten.

Dus je moet al heel veel moeite doen om een horloge van een paar honderd Euro waar er ontelbaar van zijn te mogen kopen van hem? Dikke vinger voor hem dan. Dat horloge vind je ergens anders ook wel hoor, daar ga je toch niet zoveel moeite voor doen?

3 likes

Of gewoon bij Steinhart een nieuwe bestellen.

2 likes

Verkoper wil niet zijn bankrekeningnummer geven? Wat zijn dat voor rare fratsen dan, hoe verwacht de beste man dan zijn geld, via een uil?

4 likes

Ja er staan er inderdaad een paar op maar helaas niet met het juiste movement dat ik zoek.

1 like

Hij heeft belooft om fotos door te sturen,dan kan ik zien of alles oke is.
Heb intussen zijn rekening nr gekregen ook.

1 like