Dringend oplossing gezocht

Het zit je hoog.

Laat ik het volgende voorstellen: Jaroen, jij en ik gaan een pilsje doen ergens in het land wanneer de kroegen en restaurants weer open zijn, krijg je van mij dat biertje. :slight_smile: :+1:

1 like

Welnee. Er staat zelfs een knipoog achter. Kom kom, niks aan de hand. :beers:

Ze staan ook allemaal op rood hè.
Haha, zo herkenbaar! :rofl: :joy:

Wat bedoel je daar nu mee, waar ik woon zijn helemaal geen stoplichten, in Utrecht centrum staan ze om de 10 meter dan wordt het wel een beetje benauwd voor ons, met zoveel verkeer er bij,

Haha hoezo?

Hier vindt je de mooiste deals!

Vorig jaar een speedmaster date gekocht voor 350 euro :rofl:

Hier vindt je juist de leukste deals al moet je wel goed opletten!

1 like

Jeetje, wat lijkt iedereen gespannen! Heeft het met binnenzitten te maken ofzo? :innocent:

Waar ik woon ook nauwelijks, maar als ik in Utrecht kom (en ik kom er wel eens) staan ze ook allemaal op rood. Aldus, “herkenbaar”. Niets meer, niets minder. Het was grappig bedoeld. Sorry.

1 like

Ik wist niet wat je bedoelde ze staan allemaal op rood, ik nam dat niet boos op hoor, maar wij zijn dan toch niet de enige die daar moeite mee hebben met al die borden en lichten, dan geniet jij net als wij van de rust waar wij wonen

Stoplichten staan altijd op rood hè :face_with_monocle: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Niet helemaal helaas, ik woon in het Gooi. Woon ook het merendeel van mijn leven al in de Randstad, prima als je de weg weet. Ik woon wel tegen het Goois Natuurreservaat aan, dus de rust is nabij en zoek ik ook regelmatig even op.

Haha. Deze reactie liet nog best lang op zich wachten … :sunglasses:

1 like

Log pas net in… :sunglasses:

1 like

moest even nadenken, maar een doordenkertje, je bent wel een slimme

1 like

Dat moet ik opzoeken, ik ben een Belgische, mijn man is een Nederlander, Die is geboren in den Biesbosch is ook iets van natuur, die heeft nog watersnood mee gemaakt of zoiets

1 like

We gaan een beetje weg van het onderwerp. Waarvoor excuus aan @papabuell. Ben benieuwd of het gaat lukken met het marktplaatsverhaal en het mooie Zwolle enzo.

1 like

Hahahahaha deal! :smiley:
(Moet junior wél zijn nieuwe SMPc om doen!)

2 likes

Een buitenweg of kleiner dorp. Maar goed, geef toe: binnen minder dan 10 minuten rijden heb je er hele bulten van, alsmede rotondes. Bergen rotondes. :slight_smile:

Ga nooit naar een fetisjfeest waar een trance DJ geboekt is. Het zou je niet bevallen.

1 like

Van marktplaats afblijven hehe. Waarom zou je daar een horloge kopen uberhaubt ? Ik zou zeggen als het al een beetje stinkt in de communicatie, bespaar je de moeite. Kijk hier in het blauwe gedeelte neem je tijd en geniet van de chase

Een vriend van mij schreef zelfs een tutorial over het instellen van een Italiaanse VPN daarvoor :joy:

In AA kwaliteit zeker? En jij maar denken dat die goed aan de drank zat voor die prijs :joy: :beers:

MP is alleen interessant als je veel kennis hebt en gaat ophalen, anders grote kans op teleurstelling

1 like

Is echt gebeurd dat is het mooie!

3 likes

Was ook een geintje, goed gedaan iig, echt een koopje.
Uitzondering bevestigd de regel natuurlijk.
Heb jij hem laten versturen of heb je hem opgehaald, waren er dan geen :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: toen je deze deal aan het regelen was?

1 like

Klinkt ook niet aannemelijk, zeker niet met die oplichters tegenwoordig.

Heb hem opgehaald was zelf ook behoorlijk verbaasd.

Was voor mij maar 20 minuten rijden. De plaatselijke juwelier had verteld aan de beste man dat reparatie van het uurwerk (service olie) 950 euro zou kosten.

Vandaar misschien de lage prijs, echter wel veel oplichters op marktplaats dus je moet wel oppassen.

3 likes