Dringend oplossing gezocht

Stoplichten staan altijd op rood. Verkeerslichten willen nog weleens wisselen van kleur :wink:

5 likes

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:94, topic:256872”]
Een buitenweg of kleiner dorp. Maar goed, geef toe: binnen minder dan 10 minuten rijden heb je er hele bulten van, alsmede rotondes. Bergen rotondes. :slight_smile:
[/quote] Bij ons in Belgie hebben we bijna geen verkeersdrempels, dat is ook niet nodig, want de binnenwegen zitten vol met bulten en gaten, hier is het niet zoals in Nederland hoor, verre van dat. Mijn man zegt vaak, we zijn nodig aan een andere auto toe, Maar we rijden vaak naar Nederland en als we daar dan rijden zegt hij we kunnen met onze auto zeker nog 5 jaar rijden zo geruisloos echt. Maar komen we dan weer in Belgie dan zijn we snel ontnuchterd en zo is het met alles, En wat een fetiisjfeest is, zal ik wel nooit gaan. Omdat ik niet weet wat dat is, simpel.

hmm

Altijd nog beter als een fetisjfeest waar een trans DJ geboekt is :crazy_face:

3 likes

Hela, ga je het mij uitleggen wat een fetisjfeest is, fate amenable to change zegt ook niks, maar ik heb het snel
opgezocht bij google dus, ziet er goed en leuk uit, maar of het iets voor mij is, Daar moet ik bij die antieke Nederlander mijn man dus, niet mee aankomen hi hi

Dan weet je toch al wat het is?

1 like

@Climholland

CLIMMMMM

1 like

ja ja,okee, was halverwege het bericht, ik dacht ik google even tussen door ,

2 likes

Liever dat, eigenlijk. Ten eerste doen die het wel voor me, en ten tweede denk ik leukere muziek te krijgen.

Dat dit nog steeds in horlogepraat staat is een wonder.

Ik ga dan toch voor de trance DJ denk ik :thinking:

Het gaat toch over DJ’s?

1 like

:joy::joy::rofl:

1 like

Een foto zegt helemaal niets over de betrouwbaarheid van een persoon, foto’s kan hij overal vandaan halen. Maar als jij vind dat je af en toe een risico moet durven nemen en springen. Ga vooral je gang.

Heb bij deze verkoper ook is een Steinhart gekocht, leek mij een betrouwbare verkoper.
Denk eerder dat de verkoper het als een probleem ziet om naar België te versturen, wat overigens geen probleem is.

Weet niet hoe ver de Topic starter inmiddels is met deze aankoop, maar een betaalverzoek zegt inderdaad niets over de betrouwbaarheid. Ben recent ook opgelicht op marktplaats. Communicatie ging soepel totdat ik het betaalverzoek had verwerkt. Daarna bleef het stil. Na meerdere indringende verzoeken van mijn kant werd het account (2jaar actief) verwijderd. Marktplaats doet niets en het bankrekeningnummer wat op je afschrift staat is een algemeen nummer van de partij die de betalingen afhandelt. Aangifte gedaan, maar hier ga ik nooit meer iets van horen.

2 likes

Je neemt me de woorden uit de mond👍 dus daarom enkel paypal of face to face (indien mogelijk)

1 like

Voor de moment is de storting gebeurt,nu afwachten wanneer het geld bij verkoper op de rekening staat en dan verzending.

4 likes

Ben benieuwd :+1:t2:

1 like

Ik zou het voor geen fluit vertrouwen, maar goed. Raar verhaal. Mét marktplaats kun je gewoon gelijk oversteken doen en dan is hij zeker van zijn geld.

Gelijk oversteken zijn de meningen ook verdeeld over, lege pakketjes en mp betaald gewoon.

Klopt , maar dat zou voor de verkoper ( die nu het probleem maakt) gunstig uitvallen. Dus dat snap ik niet.

1 like