Dringend oplossing gezocht

Mooi.

Want? Die draait misschien nog wel beter :man_shrugging:t3:

En is ie al verzonden? Zou nu inmiddels al gedaan moeten zijn toch? Geld is binnen een dag overgeschreven tegenwoordig.

Misschien wel, misschien niet.

Ook Belgiƫ - Nederland?

Ohja, Belgiƫ :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Hahahaha ja vanuit Belgie duurt het altijd iets langer.

3 likes

Dat denk je maar dat dit alles vlug zal gaan,een dergelijke overschrijving kan gemakkelijk een 3 tal werkdagen duren hoor.Zelfs een brief per post kan een week duren van NL naar B en omgekeerd idem.Al deze traagheid is meer regel dan uitzondering.:disappointed_relieved:

Dat verwacht ik ook, vandaar het ? (vraagteken). :wink:

Heb begrepen dat de banken daar zelfs geld mee verdienen. Door te speculeren in de tussentijd?

Altijd blij als ik dit lees, hoe meer kans er voor de rest is op de serieuze schatten die er wel te vinden zijn op marktplaats.

1 like

P1000989P1000990

FF Update,zojuist mogen ontvangen de verwachte ocean black premium.
Af en toe moet je vertrouwen hebben.
Frank.

15 likes

Ik was er niet bang voor dat je het horloge niet zou ontvangenšŸ˜‰
Geniet van de steinhart :+1:

1 like

Heb je dat ook al doorgegeven aan de verkoper ā€¦

:innocent: ā€¦ fijn dat het goed gegaan is!

Veel draagplezier! :ok_hand:

Yes! Fijn dat het goed is gegaan. Faith in humanity restored :blush:

1 like

Toch leuk dat je het nog laat weten :+1::+1:
Veel plezier ermee.

1 like

Ik ontvang zakelijk regelmatig boekingen uit Belgiƫ. 9 van de 10 keer is het de volgende dag bijgeschreven.

Ok , dat valt me mee.
Werk zelf in het buitenland met PayPal. Bevalt me uitstekend. Veel betaalgemak, eventueel meteen in andere valuta en bepaalde verzekeringen.

2 likes

De storting was de dag erna al binnen op zijn rekening en de verzending op 2 dagen,soms kan het snel gaan maar heb al anders meegemaakt.
Soms goederen eerder binnen vanuit italie als vanuit nederland,hahaha.

Van harte met deze mooie aanwinst. Toch blijft het vreemd dat er op mp met hetzelfde account verschillende beoordelingen mogelijk zijn. Misschien meerdere email - adressen en/op dezelfde accountnaam? :worried:

Pff happy ending !
Geniet er van :+1: