Mooi verhaal en een prachtige aanwinst. Geniet ervan.
Gefeliciteerd en mooie aanwinst
Van harte gefeliciteerd met deze wel heel speciale Tudor en natuurlijk het delen van je verhaal ,daarbij proficiat met je verloving van je vriendin die een knappe ring liet zien
Waaronder een BB 54. Enjoy!
Belangrijke dingen eerst: gefeliciteerd met je verloving!
En verder natuurlijk een heel mooi verhaal van een heel mooie reis, gelukkig op de juiste tijd en op de juiste plaats, zeer fraai horloge en ook fantastisch aandenken en blijvende herinnering. Dus gefeliciteerd ook met je horloge.
Geniet van je vriendin, gezin en je horloge!
PS Dank voor de tip. Volgende keer ga ik ook op slippers de AD binnen, kijken wat ze dan wel hebbenâŠ.
Leuk verhaal geniet van al het moois
Leuk verhaal. Dat zijn de betere herinneringen geniet er van!
Gefeliciteerd met de verloving en natuurlijk ook met je toffe NA .
Leuk om te lezen, van harte gefeliciteerd met je verloving en wat een bijzonder verhaal hangt er aan deze Tudor. Ik zou hem nooit meer weg doen
En getallen, ja die zijn fijn. Mijn zoontje werd geboren op 24-2-24, was ik ook erg blij mee.
Veel plezier met dragen en de voorpret van het trouwen!
Deze man
Van harte gefeliciteerd!
Knap gevonden, Nacpan beach. Is een super strand, maar nu al razendsnel in ontwikkeling.
Ik had een plan, maar uiteindelijk mijn vriendin ten huwelijk gevraagd in een âNewportâ hotel.
Hoe vonden jullie Coron? Ik kom al jaren in Filipijnen en Coron is/was nog super laidback en erg goed eten.
Elk jaar is er één eiland of plek super populair. 3 jaar geleden was dat Nacpan en vorig jaar Balabac. Van dit jaar weet ik het nog niet, maar Siargiao blijft hoog in de top 5 van reizigers.
En, wat zei ze?
Dankje Job!
Leuk verhaal en van harte met alles! Dit maakt juist de hobby zo leuk! Geniet van t leven.
Ah mooi verhaal, schitterend horloge en uiteraard van harte gefeliciteerd met jullie verloving. Een vakantie om nooit te vergeten
Mooie reis, man. Tof.
Altijd wanneer men dat zo formuleert denk ik ânietes, je hebt daarvoor andere horloges gehadâ, dus nu ben ik nieuwsgierig naar wat je eerste horloges waren.
En? Laat ons niet in spanning, is er ja gezegd tegen het wederzijdse eigendomscontract?
Alle grollen terzijde: Tof horloge, mooie reis, gefeliciteerd. Ik heb ook nog een keer zin, en misschien doe ik dat volgend jaar wel, om een maand lang met mijn vrouw door Japan te gaan zwalken. Dat je de tijd en middelen had om dit zo te doen is natuurlijk ĂŒbercool.
Thanks!
Haha, bedankt - komt goed!