Dankje! Haha, nee dit fout ga ik niet nog een keer maken…
Thanks!
Van harte met de verloving en de Tudor!
Thanks! Ja was prachtig! We komen zeker nog een keer terug op Palawan…
Haha dankje, zeker een blijvertje!
Thanks!
Gefeliciteerd. Met alles. En prachtig verhaal, mooie foto’s, aangename referentie aan de (relatieve) waarde van getalletjes (ik ben daar wel gevoelig voor). Geniet van je BB54 & de weg naar die grote stap die eraan gaat komen.
Dankjewel, gaat helemaal goedkomen! Tja, ik zou het proberen… Lekker zwembroekje aan en hoppa naar binnen!
Gefeliciteerd met je nieuwe horloge, dat jullie allebei er in gezondheid van mogen genieten
Thanks, ja ook een toffe combi met dat zwart! Hoe draagt 'ie verder op rubber? Geniet ervan!
Mooi verhaal,gefeliciteerd met de mooie aankoop
Gefeliciteerd met beiden en wat een pracht verhaal dit horloge zal altijd de mooie herinneringen oproepen aan de gebeurtenissen die daarbij horen. Heb zelf ook de BB58 gehad en deze al enige tijd geleden verkocht. Sinds een paar maanden ook in het bezit van de BB54 echt een topper.
Het is inderdaad even zoeken en het klopt, ze zijn druk bezig om de infrastructuur te verbeteren. Het laatste stukje is nog wel erg slecht hoor. Maar we hebben Nacpan niet als druk ervaren. Er was bijna niemand op het strand, zie hieronder.
Zal vast wel een mooi hotel geweest zijn dan in Newport, leuk hoor!
Coron inderdaad erg relaxed en goed eten, veel backpackers momenteel. Maar er is zoveel moois te zien in en rondom Coron… We gaan zeker nog een keer terug. Paar jaar geleden waren naar Bohol en Siargao geweest. Inderdaad super als je van natuur / watervallen houdt! White beach - Boracay blijft ongeëvenaard vinden wij. Helaas hebben de toeristen dit ook al gevonden. Was erg druk. Maar het blijft fantastisch daar!
Echt een prachtig verhaal, foto’s en horloge!!!
Ik heb hem zelf ook, wat een topding.
Ontzettend gefeliciteerd met de verloving! Wat mooi😍
Haha, ze zei juist niks. Ze klapte helemaal dicht. Heb ik weer… Uiteindelijk een dikke JA!
Dankje, was een mooie ervaring zo met elkaar! Als je inderdaad de tijd en middelen hebt om naar Japan te gaan, zeker doen!
Haha, ja daar heb je een punt… Voor mijn BB 58 had ik niet zoveel interesse in horloges. Dat is eigenlijk pas gekomen nadat ik mijn eerste huis had gekocht. Toen had ik weer wat centjes over en kreeg ik meer interesse in horloges, de merken, verschillende modellen en niet te vergeten de techniek. Ik heb jarenlang rondgelopen met een Tommy Hilfiger horloge van de Bijenkorf en een Apple Watch. Waar ik overigens helemaal gek van werd. (Meldingen) Ook die horloges tellen natuurlijk mee, maar je begrijpt de context wel…
Ps. Ze zag mijn aanzoek totaal niet aankomen na 7 jaar en sloeg helemaal dicht. Na dik 5 seconden op mijn knie te hebben gewacht zei ze volmondig “JA!”
Mooi verhaal, mooie foto’s en mooi horloge. Gefeliciteerd!!