Dubbele NA dan was het toch zover

Al sinds dat ik actief ben op het forum (voor sommige is dat nog niet heel lang ;)) en eigenlijk ook daarvoor was mijn droom altijd een Rolex sub…

Na veel lezen en her en der verdiepen in zaken en achtergronden van horloges werd mijn vizier toch iets breder dan alleen Rolex, want eerlijk is eerlijk het blijft toch een behoorlijke smak geld.

Ik ging met een schuin oog steeds meer kijken naar een Speedmaster, tevens een icoon in mijn ogen en een heel veelzijdig horloge. Maar ook de vintage horloges zaten een aantal modellen tussen (oa een daydate met linen dial) waar ik steeds enthousiaster over werd.

Laatst kwam ik erachter dat ik al 2 jaar geleden een aantal horloges op favorite had gezet bij chrono, hier viel tevens een Oris divers 65 onder. Stiekem keek ik altijd al mee in het Oris topic en wat staan daar een prachtige foto’s van dit horloge. Een liefde die sluimderde kwam de afgelopen weken tot een volledige bloei.

In het blauwe gedeelte een Movember editie mis gelopen wat mij deed besluiten een gezocht topic te openen. Na enige radio stilte kwam afgelopen vrijdag opeens een berichtje van @ducracer binnen, of ik nog op zoek was. Na wat contact via de app en even bellen afgesproken elkaar vandaag te treffen. Heerlijk bakje koffie even over horloges en motoren praten en uiteraard het horloge bekeken. Deal was snel beklonken en inmiddels het horloge vandaag al gedragen.

Het horloge zal naar alle waarschijnlijkheid een bijzondere waarde voor mij gaan krijgen omdat ik hem heb gekocht met het oog op de geboorte van mijn zoontje, dat is de mooiste aanwinst die je je kunt wensen!!

@ducracer dankjewel voor je bericht en de fijne afhandeling. Nu genoeg geouwehoerd even wat foto’s die ik snel heb geschoten vandaag

74 likes

Coole uitvoering van de sixty five is dit. Mooie aanwinst! :+1:

1 like

Prachtig. Ik vind dit misschien wel de.mooiste uitvoering. Leuk ook, trits banden erbij :ok_hand:t2:

2 likes

Gefeliciteerd :+1::ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Erg mooi! Proficiat!

1 like

Doe je goed hoor, veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met zowel het horloge als je aanstaande zoontje.

1 like

Erg mooi deze Oris en een mooie aanleiding, gefeliciteerd!

1 like

Hele mooie Oris :+1:t2:

1 like

Prachtige Oris !
Gefeliciteerd !

1 like

Was gezellig vanmorgen en veel plezier met de ORIS. Geniet straks van jullie zoontje en geniet nu nog even extra van het uitslapen :wink:

1 like

Erg mooie Oris, goeie keus!

1 like

Gefeliteerd, mooie aanwinst!

1 like

Één van de mooiste horloges, perfecte keuze :ok_hand:t4:
Foto 4 zegt alles .

1 like

Mooi verhaal, prachtig horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Zeker dubbel feest. Dubbel gefeliciteerd dus :lollipop::watch:

1 like

Gefeliciteerd, hele toffe aanwinst. En het horloge ook🤭
Mooie foto’s ook. Wens je er veel plezier van.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, en natuurlijk met je zoon in aantocht :hugs:

1 like