Wat een gekriebel

Nadat ik mij een tijd rustig heb gevoeld na de aanschaf van mijn Oris 65 Movember ervaar ik op dit moment erg veel onrust :sweat_smile:.

Inmiddels 2 jaar geleden kocht ik de Movember ter ere van de aanstaande geboorte van mijn zoontje. Inmiddels is de kleine boef alweer 1,5 en zal de Movember met de tijd voor hem zijn.

Destijds was de twijfel al om een Sub aan te schaffen maar kwam toen, net als nu, nergens op een wachtlijst of iets in die richting. Toch blijft dat het horloge wat als sinds mijn jeugd een droom is (mijn vader had er vroeger ook altijd een, jong geleerd oud gedaan). Het liefst koop ik er een uit 2021 ivm het geboortejaar van mijn zoontje, of eentje uit 1988 waar ik zelf voor het eerst daglicht heb gezien.

Wel grappig dat ik mijn NA topic net terug zat te lezen en mijn wensen eigenlijk niet veranderd zijn.

[Dubbele NA dan was het toch zover]

Nog steeds overweeg ik een Datejust 16xx bi color met een linnen wijzerplaat. Al ben ik bang dat 36mm mm net ff te krap wordt om de pols.

Andere optie die er nog is is een Omega Constellation C shape met een linnen wijzerplaat.

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten want zou graag 2 van de bovenstaande toevoegen aan de collectie. De Sub heeft prio maar met de premiums van tegenwoordig en de zeer kleine gunfactor die de AD’s naar mij hebben zal mijn geduld ongetwijfeld nog lang op de proef gesteld worden :sweat_smile:.

Zo dat schrijft ff lekker van je af.
Nog een plaatsje voor de sfeer :smirk: fijne zondag :v:

15 likes

Daar heb je HF voor, hè! :wink:

Maar, man, man, wat een onrust toch allemaal, inderdaad. Gewoon even rustig aan, niet zo ‘jagen’, lekker rondkijken en genieten van die mooie Oris. En pak er even 'n lekker biertje of wijntje bij. Het is zondagmiddag. Dus een mooi moment, daarvoor! Cheers! :beers:

2 likes

Haha het zijn gelukkig luxe problemen.

Maar eigenlijk doordat ik deze week bij S&C de sub weer om had is het weer in mijn hoofd blijven hangen. Er zal ongetwijfeld een mooie deal een keer voorbij komen waar ik op zal happen. Tot die tijd maar gewoon weer lekker meelezen op hf :grin:

1 like