Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en met de geboorte van je zoontje.
Dit horloge zal wel nooit meer weggaan ivm de emotionele gebeurtenis waar het voor staat.
Koester ze beiden.
Bedankt allemaal voor de felicitaties en complimenten voor het horloge
Bedankt Patrick Ja, dat spookt nu ook door mijn hoofd, haha. Zou mooi zijn als die over die tijd inderdaad nog steeds zo goed bevalt. Met een paar gebruikerssporen hier en daar.
Ja, dat denk ik ook wel! Elke dag neemt het plezier al een beetje toe, wat een gaaf ding is het.
Ha, dat is een ding dat zeker is. We zitten nog een beetje op een roze (of lichtblauwe) wolk, hopelijk kunnen we daar nog even blijven.
Bedankt voor de leuke reactie, Tom. Ik ben het met je eens, en in 36mm is deze heel fijn op de pols. Sommige van de nieuwe zijn ook wel leuk, maar deze is echt goed in al z’n eenvoud en klasse.
Dubbel gefeliciteerd met je aanwinsten.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Prachtig horloge.
En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van je kind.
Ontzettend leuk geschreven relaas over de dubbele Nieuwe Aanwinsten. Zo’n kleine poeperd op de armen is toch het mooiste wat er is?
Maar wat een mooie Omega heb je gekocht👌!
Heel mooi formaat die 36 mm.
Heel veel plezier met beide Nieuwe Aanwinsten.
Dubbel gefeliciteerd! Erg mooi horloge. Toen deze laatst bij B&O watches online kwam heb ik ook erg lang getwijfeld om deze te halen te halen voor erbij en nu ik dit zie twijfel ik weer… topformaat en mooi ding. Enjoy!
Van harte met 2 prachtige aanwinsten
Ja… dan lukt het ook niet hè. Je moet er wel wat voor doen. Luie Uil.
(Ps. Ik ga er niet over uitweiden, maar ik mag dit roepen.
Gefeliciteerd! Dubbel. Het is idd heel mooi! Horloge ook.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man! En proficiat met de Omega, mooi eenvoudig bescheiden horloge maar toch stijlvol.
Dubbele proficiat
Prachtig horloge en dubbel gefeliciteerd!
Nou… Dat kun je wel zeggen ja Bedankt.
Zeker eens uitproberen als je de kans krijgt! Dankje voor je reactie
Thanks Jurk
Bedankt William
En natuurlijk ook de anderen voor de complimenten en felicitaties
Allereerst van harte met de geboorte. Alle geluk toegewenst. En een prachtig horloge als kers op de taart. Gefeliciteerd!
Mooi man. Leuke Omega ook. Gefeliciteerd!
echt een mooi horloge
maar ik denk dat je blijer bent met
gefeliciteerd met beide
ik vind’m heel mooi maar vooral proficiat omdat je papa bent geworden! Je kan deze doorgeven later en er een leuke anekdote over vertellen!
Twee keer een NA Gaaf
Vergeet niet te genieten in alle hectiek!
Van harte gefeliciteerd Andrew!!
Gefeliciteerd met de geboorte en veel draagplezier van de Omega